
...ήθελα μέρες να γράψω κάτι για την Ανοιξη που ήρθε. Ομως ο χρόνος με προκάλεσε άλλη μια φορά στο παιχνίδι του. Κι όσο εκείνος λατρεύει το κυνηγητό, τόσο εγω το αντιπαθώ... Με κράτησε μέρες μακριά απ΄την blogογειτονιά. Τα "θέλω" μου έπαιξαν κρυφτό...
Κι ύστερα τα γεγονότα που ήρθαν να μου θυμίσουν πως ο Χειμώνας δεν θα φύγει εύκολα...
Ενα τηλέφωνο μου θύμισε πάλι, πως η ζωή είναι πιο μικρή απ΄όσο την υπολογίζουμε. Εναν καλό μου φίλο που ο ουρανός τον ζήτησε στα 62 χρόνια του για να τον κάνει άγγελο. Ξαφνικά. Μέσα σε 20 μέρες. Ολες οι κουβέντες που κάναμε πλημμύρισαν το μυαλό μου. Δεν ήταν λίγες. Ωρες, με το συναίσθημα να μας ορίζει. Με διαφωνίες. Με συμφωνίες. Κι όλα κάτω από την σκέπη της φιλίας. Είκοσι χρόνια δεν είναι λίγα... Το γέλιο του που φώτιζε όλο του το πρόσωπο αντήχησε μέσα μου. Τελικά το αυτοκίνητο που τον πειράζαμε που είχε παλιώσει και του λέγαμε να αλλάξει τον συντρόφευσε ως το τέλος.
Οχι, έδιωξα όλα τα γιατί... Ούτως ή άλλως αναπάντητα θα έμεναν...
Κι ύστερα ο Δημήτρης. Που αύριο κλείνει τα 33 του χρόνια. Που πάλι αντιμετωπίζει την αδικία. Που η ευχή "Χρόνια Πολλά" δεν του ταιριάζει χωρίς το "χρόνια ελεύθερα". Που η ζωή του άλλαξε πορεία από ένα "τυχαίο γεγονός" απ΄αυτά που μπορούν να συμβούν σε οποιονδήποτε βρεθεί στον λάθος τόπο, τον λάθος χρόνο. Σκέφτηκα την "δεδομένη" μου ελευθερία κι ανατρίχιασα...
Κι η κουβέντα της φίλης μου "όταν έχεις πρόβλημα εμένα να θυμάσαι". Ε ναι, ντράπηκα για όσα θεωρώ "προβλήματα".
Εριξα μια ματιά στον ουρανό. Μόνο που τον κοίταξα με άλλη ματιά.
Κι εκείνος ελευθέρωσε την βροχή...
...την βροχή που την άφησα να πέσει πάνω μου να με μουσκέψει.
Θα συνεχίσω να πιστεύω στην άνοιξη....

26 σχόλια:
είναι άλλες οι εποχές
και δεν συμβαδίζουν με τον δικό μας πιο βαρύ χρόνο .
αλλά πάλι καλά που υπάρχουν
για να παίρνουμε δύναμη
όταν νομίζουμε ότι δεν θα βγει ο ήλιος .
πάντα θα βγαίνει ο ήλιος .
δυστυχώς κουβαλάμε συναισθήματα όπου πάμε
ό,τι κι αν κάνουμε
και αυ΄το σημαίνει ότι έχουμε μέσα και τους άλλους που νοιαζόμαστε .
έτσι πάει .
όσο πιο πολύ ΖΕΙΣ τόσο περισσότερο νοιώθεις .
άρα ΚΑΙ χαρά ΚΑΙ λύπη ΚΑΙ θλίψη ΚΑΙ ευτυχία .
βροχή, άνοιξη, θάνατος, ελευθερία, προσμονή, αδικία, τα 'θέλω' ...
αγάπη ...
και πίστη ...
ναι θάρθει η άνοιξη .
και θα την νοιώσεις πιο πολύ απο άλλους .
γιατί την αξίζεις !
φιλιά καλημέρας
χχχχχχχχχχχχχχ
Θα συνεχίσουμε....να πιστεύουμε στην άνοιξη και να περιμένουμε καρτερικά το καλοκαιράκι :)! φιλια
Μας ελειψες
και ηταν ο,τι χρειαζομουν αυτη η αναρτηση....γιατι ετοιμη ημουν να γκρινιαξω σημερα για κατι ανεξοφλητους λογαριασμους :)
Χρονια γεματα υγεια και ελευθερια ευχομαστε με ολη μας την δυναμη στον Δημητρη!!
Και σε σενα ευχομαι λιγο χρονο ξεκουρασης γιατι το κυνηγητο δεν ειναι ουτε το δικο μου αγαπημενο παιχνιδι :)
Φιλια ανοιξιατικα μοσχομυριστα απο τα ζουμπουλια της Ταλις :)
Καλημερα!!
ΩΠ.ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΠΑΛΙ.ΗΡΘΕ Η ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.
Oλη η ανοιξη στα χερια σου λατρεμενη μου Αλεξανδρα:)
στο σαρδονιο χαμογελο σου και στο πεισματαρικο
την ωρα που οδηγεις
σαν να παιζεις με τον ανεμο και το χρονο...
και τι δε δινα για μια ανοιξιατικη βολτα με ανοιχτα παραθυρα
δυνατη μουσικη
και ενα τσιγαρο...
γιατι η ανοιξη ειναι αυτα τα λιγα
που μπορουμε να ζησουμε τοσο πολυ
...μα δεν προλαβαινουμε ..ζωντας ασχημα και αγχωμενα
..ομως εμεις θα βολταρουμε...
θα δεις!
μαζεψα φωνη ....
μαζεψα βλεμμα...
με τη βροχη τ΄αναδεψα...
ταξιδεψα την εθνικη...
με ενα χαμογελο καρφωμενο...
με νου χυμενο αγαπη...
"σαν ερθουν τα δυσκολα...
κι εμενα να θυμασαι..."
σε κουρνιασα σε υπνο διχως ονειρα...
με το χαμογελο ολονυχτία καρφωμενη στα χειλη....
σου λεω καλημερα...
και το χαμογελο....ακομα εκει ειναι...εδω ειναι...ακομα
σε ευχαριστω....ουσιας
ουσιας....ξερεις Εσυ
@maya: κύκλος η ζωή ε; χωρίς αρχή και τέλος...
Με τις εποχές σε εναλλαγές...
Δυστυχώς κουβαλάμε συναίσθημα λες;
Αυτό που πραγματικά με κουράζει είναι η καθημερινότητα. Που πρέπει να σκαρφίζομαι ζαβολιές για να την αλλάζω. Και θυμώνω όταν δεν τα καταφέρνω..
Ο θάνατος στα πρόσωπα που αγαπώ είναι ταξίδι. Κι όσο πιο πολύ τους έχω ζήσει τόσο πιο μακρινό το ταξίδι τους.
Προτιμώ να πονάω απ΄το να μη ζω, όπως λες.
Θα έρθει η Ανοιξη.
κι ο ήλιος πάντα θα βγαίνει...
Να είμαστε καλά φιλενάδα
@Lockheart: ααα το καλοκαίρι μια άλλη εποχή! Δεν σου θυμίζει την παιδική μας ανεμελιά;
Φιλιά πολλά
@Dee Dee: και μένα μου λείψατε. Πήγες να μουρμουρίσεις ε; Είναι κι αυτό μες την ανθρώπινη φύση...
Ο Δημήτρης έχει να δώσει κι άλλον αγώνα μα στο τέλος θα απολαύσει την ελευθερία που τόσα χρόνια του έκλεψαν.
Ξεκούραση... έχω ξεχάσει πως είναι μα σε ευχαριστώ
@JK SKROUTZAKOS: ναι όλα καλά! Κι η άνοιξη έχει ξαμολύσει τις μυρωδιές και τα χρώματά της.
Να είσαι καλά!
@Talisker Stt:
Τώρα που η νύχτα έχει κοιμήσει τους ανθρώπους είναι όμορφες οι βόλτες με αυτοκίνητο. ΄
Σου υπόσχομαι μια όμορφη βόλτα όταν βρεθούμε. Θα σκίσουμε μαζί τον αέρα.
Μαζί θα κερδίσουμε για λίγο τον χρόνο.
Κι ύστερα θα απολαύσεις το τσιγάρο σου πλάι στη θάλασσα.
Πόσο λίγα χρειαζόμαστε για να νοιώσουμε γεμάτοι...
@Μαρίνα: πάντα σε θυμάμαι καλή μου.
Η νύχτα ήταν συνοδηγός σου αφού ο μικρός σου αποκοιμήθηκε.
Εσυ, η νύχτα, ο δρόμος και τα αστέρια που φώτιζαν τον δρόμο σου.
Ενας άγγελος χαμογελούσε από εκεί που δεν υπάρχει χρόνος...
Δεν μου έφτασε η μέρα...
Πόσο συμφωνώ μ' αυτό που είπες σχετικά με τα γιατί... Κι εγώ εδώ και 4 περίπου χρόνια έχω εγκαταλείψει το "άθλημα". Σάμπως θ' απαντηθούν???
Να ευχηθώ κι εγώ στο Δημήτρη "Χρόνια Ελεύθερα", η οποία παρεπιπτόντως είναι από τις καλύτερες ευχές που έχω ακούσει γενικώς, πέραν του πόσο ταιριάζει στο φίλο μας. Από τις ωραιότερες ευχές, για όλους μας.
Όσο για την Άνοιξη και τις βόλτες... ζήλεψα... πειράζει όταν θα πας βόλτα τη Μεγαλειοτάτη, να χωθούμε στο πίσω κάθισμα η Μάγια, η ΗΛιαχτίδα κι εγώ?????????? (μα τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει...)
Στις ανοιξιάτικες βόλτες μας λοιπόν!
Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
@negma: είμαστε πιο ευάλωτοι απ΄όσο νομίζαμε...
...ξέρεις κάποιες φορές θεωρούμε δεδομένα αυτά που η ζωή αποδεικνύει πως δεν είναι.
Η άμαξα δεν ξεκινάει αν δεν μπουν μέσα η Μεγαλειότατη μαζί με τις κυρίες των τιμών.
Χαίρομαι που σας άρεσε η βόλτα.
Στις ανοιξιάτικες βόλτες και στους καφέδες κάτω από τον ήλιο λοιπόν θα πιούμε σήμερα.
φιλάκια πολλά
Κι εγώ κριαράκι δεν θέλω να φύγει ακόμα ο χειμώνας! Λίγο ακόμα θέλω να κρατήσει!
Πολλά ευχαριστώ για το μπανέρι!
Φιλιά!
Να συνεχίσεις να πιστεύεις στην άνοιξη και πάντα ν' αναζητάς τα ζωογόνα χρώματά της. Αυτά κάνουν τη ζήση πιο ανεκτή και όμορφη. Μέρα καλή
@south of the river: θέλεις κι άλλο την συννεφιά και την βροχούλα ή μήπως τον χιονιά αυτοπροσώπως;
Περιμένω τις ανοιξιάτικες μέρες για να ξαπλώσω στη ζεστή άμμο και να αφήσω τον ήλιο να παίξει μαζί μου.
Να δω τους κήπους ανθισμένους, με τα χρώματα να τραβούν την ματιά μου.
Νομίζω πως μόνο η άνοιξη ξυπνάει όλες τις αισθήσεις και μαζί την ελπίδα...
Κι ο έρωτας, αχ ο έρωτας, βγαίνει παιδί γυμνό και άγουρο να παίξει με τις καρδιές των ανθρώπων...
Φιλιά πολλά
@Λάκης Φουρούκλας: αγαπώ την άνοιξη και πιστεύω στην δύναμή της.
Στεναχωριέμαι μόνο για το χώμα που κρύψαμε κάτω από τσιμέντα και άσφαλτους που δυσκολεύει τον χορό των χρωμάτων μέσα απ΄τα λουλούδια, που η όρασή μου αναζητεί.
Στεναχωριέμαι για τα ποτάμια που μπαζώσαμε εμπόδιο στο νερό να κυλήσει και να γεμίσει ήχους τα αυτιά μου.
Στεναχωριέμαι για τα δέντρα που έμειναν λίγα γιατί οι άνθρωποι προτιμούν να έχουν παρά να είναι, στερώντας μου τις ανοιξιάτικες μυρωδιές των αιώνιων φίλων μου, που θα υπήρχαν μετά το δικό μου πέρασμα.
Στεναχωριέμαι που οι παραλίες γέμισαν "πολιτισμό" με ομπρέλες και ξαπλώστρες και στερούν στο κορμί μου το χάδι της άμμου που ζεστή το ανατρίχιαζε.
Στεναχωριέμαι που δεν είναι το χώμα αυτό που ανατρέφει τα φυτά τα δέντρα και τα ζώα. Που οι άνθρωποι πρόωρα κόβουν τους καρπούς για να τους προσφέρουν στο πιάτο μας στερώντας τους την ωριμότητα που άλλοτε έκανε την γεύση μας να ξυπνάει και το κορμί μας να γεμίζει υγεία.
Η φύση μετράει τις απώλειές της χρόνο τον χρόνο και εμείς τις δικές μας μέσα απ΄τις αισθήσεις...
Τελικά θα μείνει μόνη της η λογική να περηφανεύεται πως κυριάρχησε...
Καλή σου μέρα!!!
Εντάξει..
Δε ξέρω τι να σου πω ακριβώς.
Ανακατεύονται οι σκέψεις μου και οι αναμνήσεις μου σαν την άμμο που ξεσηκώνει ένα γερό κύμμα.
Απλά θα αφήσω τη βροχή να μαλακώσει και τις δικές μου πληγές.
Θα την αφήσω να μπερδευτεί με τα δάκρυά μου και θα τους ξεγελάσω όλους.
Όσο για κείνη τη βόλτα.
Πάρε με μαζί σου κι εμένα.
Κι άσε με να χαζεύω τον ουρανό!
Τον ουρανό,
που πολλοί φοβούνται μη τους πέσει στο κεφάλι.
Δε φοβάμαι τον ουρανό, με την γη τα έχω βάλει.
Γιατί φεύγει συχνά κάτω απ' τα πόδια μου.
Την αγάπη μου και αγκαλιά τανάλια*
...να συνεχίσεις να πιστεύεις στην Άνοιξη,
να συνεχίσεις να πιστεύεις στη ζωή,
να συνεχίσεις να θυμάσαι... :)
Οι στιγμές που ζήσαμε
με ανθρώπους που έφυγαν
δεν θα μείνουν ποτέ πίσω μας ...
πάντα θα τις κουβαλάμε μαζί μας !!!
Αλλά ταυτόχρονα πρέπει να μάθουμε
να ζούμε το σήμερα με το βλέμμα στο αύριο ...
Είναι κι αυτή η Άνοιξη βλέπεις ...
που μας υπενθυμίζει την ομορφιά της ζωής !!!
Την καλημέρα μου ...
@ηλιαχτίς: αχ πόσο όμορφα τα γράφεις. Ετσι ανακατεύονται τα συναισθήματα απ΄τις αποφάσεις της ζωής.
Εύχομαι να μπορείς να πετάς πάνω απ΄τα σύννεφα και να μην χάνεις ποτέ την γη κάτω απ΄τα πόδια σου.
Για σένα πρέπει να κανονίσω βόλτα με ανοιχτό αμάξι, για να καμαρώνεις όσο θέλεις τον ουρανό.
Αγκαλίτσες και φιλάκια
καλημέρα
@SKROUTZAKOS: άλλη μια ανοιξιάτικη μέρα έτοιμη να την ζήσουμε, να ευχηθώ με τον ομορφότερο τρόπο.
καλημέρα
@adaeus: παίρνω κουράγιο απ΄την δύναμη της ζωής και πιστεύω στην άνοιξη, στην αγάπη, στην φιλία.
Χωρις αυτές η ζωή θα ήταν άσχημη.
@Side 21: τίποτα δεν χάνεται...
και το βλέμμα κοιτάζει μπροστά.
Ο αέναος κύκλος της ζωής και εμείς ταπεινοί της κρίκοι...
κι ο θάνατος υπενθυμίζει την σπουδαιότητα της ζωής
καλημέρα
Καλο Ταξιδι κουκλα μου στο φιλο σου και καλο κουραγιο στο Δημητρη και τους δικους του ανθρωπους! Ας ελπισουμε να δικαιωθει και παλι και αυτη τη φορα οριστικα!
Δημοσίευση σχολίου