Τετάρτη, Δεκεμβρίου 31, 2008

Πρωτοχρονιάτικη Τούρτα



Ανακατέψτε μαζί Όνειρα κι ελπίδες!


Ύστερα, προσθέστε ένα κύπελλο απ΄το Χριστουγεννιάτικο Φως!


Μαζέψτε Νιφάδες Χιονιού απ΄τον παράδεισο για να γίνει το μείγμα αγνό και λευκό,


Προσθέστε σ΄αυτές Φτερά αγγέλων που χαρίζουν στην τούρτα χαρά, αγάπη και έμπνευση!


Ανακατέψτε στο μίξερ μια προσευχή για τις ψυχές όλων των ανθρώπων!


Ψήστε την τούρτα με Αγάπη και για να την κάνετε τέλεια, σερβίρετέ την σ΄όλο τον κόσμο με ευχές για ΕΙΡΗΝΗ στην Γη σε κάθε της κομμάτι !!!


ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!


37 σχόλια:

Νηφάλια Μέθη είπε...

Καλη Χρονια!

ολες οι ευλογιες του Ουρανου στην καρδια!

φιλια πολλα :)

Αλεξάνδρα είπε...

Το τραγούδι είναι του Μάνου Χατζιδάκι με τον τίτλο Dedication. Να οι στίχοι:

Feel's like I'm getting older
I'm not afraid
allthought I'm worlds apart from yesterday
and yet I can't believe,I'm old enough today
to be in love,and feel in love
and see if love is the way

I don't need fancy places,to spend the time
I'm happy just to be here,with you tonight
and yet I'm not so sure,the time it's really right
to be in love,and feel in love
and see if love is all right

And you will sing
as long as there's a song
the feelings never gone
it was the first time to be in love.
Maybe tomorrow,i'll never sing again
but i'll remember when
it was the first time to be in love...


Πρόκειται για ένα δίσκο "ροκ" μουσικής του Μάνου Χατζιδάκι ο οποίος δημιουργήθηκε μετά τη συνεργασία του συνθέτη με το συγκρότημα New York Rock & Roll Ensemble γύρω στο 1970. Το 1993 το ξαναηχογραφεί με ελληνικούς στίχους του Νίκου Γκάτσου και ερμηνεύτρια την Αλίκη Καγιαλόγλου.

Μου το έστειλε μαζί με τις ευχές του και την αγάπη του ένας φίλος που μου λείπει τον τελευταίο καιρό περισσότερο απ΄όσο νομίζει

Αλεξάνδρα είπε...

@Νηφάλια Νέφη: Καλή Χρονιά !!!!

σε ευχαριστώ να έχεις πάντα υγεία και αγάπη

Side21 είπε...

Εύχομαι από καρδιάς
μια ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ 2009
ειρηνική και δημιουργική
με υγεία και ευτυχία ...

koulpa είπε...

με το καλό να μας έλθει το 09:):)
χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία και χαρά:):)

Αλεξάνδρα είπε...

@side21:...και αγάπη γιατί μόνο αυτή μπορεί να κάνει τον κόσμο διαφορετικό, πιο όμορφο!

Καλή Χρονιά !!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@koulpa: Καλή χρονιά!!!

γεμάτη ναι υγεία - αγάπη και χαρά!!!

Για να δούμε πως θα μας μπει και πως θα βγει ο άλλος, ο γέρος 2008 που μας μεγάλωσε μια ολόκληρη χρονιά...

kryos είπε...

Δεν θα πειραματιστώ με την συνταγή σου Αλεξάνδρα μου ... σου έχω τόση εμπιστοσύνη που είμαι σίγουρος για το αποτέλεσμα .....θα προσπαθήσω να είμαι ακριβής στα υλικά και στην παρασκευή της .... θέλω μόνο να δοκιμάζεις κι εσύ και να μου λες την γνώμη σου στη πορεία ....μια μικρή βοήθεια όσο θα ετοιμάζω την δική μου τούρτα ...ξέρω ότι δεν θα μου αρνηθείς :)

Καλή χρονιά .... γεμάτη στιγμές υπέροχες θα σου ευχηθώ !!!

Φιλιά !!!

Matrix είπε...

Καλή Χρονιά Αλεξάνδρα!

Με υγεία και αγάπη...

------ είπε...

Ωραιααααααααααα!!!!!
καλη χρονια καλή μου

Tali είπε...

Λοιπον πολυαγαπημενη μου φιλη
βγαλε τον Αγιο Βασιλη γιατι ειμαι σιγουρη που παρα την σουπερ συνδεση στο ξενοδοχειο αυτο φταιει που δεν ανοιγε ποτε η σελιδα
Τα χριστουγεννα περασαν
η Μαγια ουτε φετος καταφεραμε να τα ασπαστει και να κανει τη νεραιδα του χιονιου

προτιμαει να κανει τη μαγισσα Φουρκα

παιρνω μια τεραστια μεριδα απο την βασιλοπιττα που δεν μπορεις να φανταστεις ποσο λιμπιστηκα τωρα

και σου στελνω τα πιο γλυκα μου φιλια

και ολες μου τις ευχες για καλη χρονια
σε σενα και στην υπεροχη οικογενεια σου


ματςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

adaeus είπε...

Καλή χρονιά Αλεξάνδρα :)))
έχεις δίκιο, αν έχουμε ειρήνη (και υγεία), αν ζούμε δηλαδή, όλα τα υπόλοιπα είναι στο χέρι μας συνήθως :)))

Αλεξάνδρα είπε...

@kryos: η τούρτα μπορεί να περιλαμβάνει τα καλύτερα υλικά, αλλά θέλει το προσωπικό μας ανακάτεμα, την δική μας γεύση...

Σε ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου έχεις!

καλή ζωή

που μου έγραψες στο mail και μου άρεσε.

Να είμαστε καλά και να μοιραζόμαστε όμορφα τις σκέψεις μας

Αλεξάνδρα είπε...

@matrix: χρόνια καλά!

Το 2009 να φέρνει υγεία, αγάπη και χαρά!

Αλεξάνδρα είπε...

@Νανά Τσούμα: να σε τρατάρουμε ένα κομματάκι τούρτα;;;

Χρόνια Καλά

Χρόνια Πολλά !!!

Σε ευχαριστώ για όλα

Αλεξάνδρα είπε...

@φύρδην μίγδην: Χρόνια Καλά και Πολλά καλή μου!

Να χαίρεσαι την όμορφη γλαρο-οικογένειά σου που με τόση αγάπη μεγάλωσες!

υγεία αγάπη χαρά

Καλή Χρονιά !!!

Αλεξάνδρα είπε...

@Τalisker: ναι ναι είναι τυχερή η maya. Κρύβει έναν Αγιο Βασίλη στην καρδιά της πιο όμορφο, γι αυτό δεν τον βλέπει εδώ.

Μάγισσα Φούρκα ε;;;

χαχαχαχαχαχαχαχα

Να περνάτε όμορφα, χιονισμένα, με χαμόγελα.

Να ξεκουραστείτε γιατί το 2009 έχει 362 μέρες μπροστά του...

...Κι εσένα σε περιμένουν πολλές φατσούλες απ΄την άλλη βδομάδα να τους μάθεις πόσο υπέροχη είναι η ζωή...

Φιλάκια πολλά

να σου δώσω και δεύτερο κομμάτι;

Αλεξάνδρα είπε...

@adaeus: πολλά είναι στις δικές μας επιλογές μα εμείς αρκετά ανεύθυνοι για να μην θέλουμε να κάνουμε βήμα και να τα περιμένουμε όλα απ΄τους άλλους....

Καλή Χρονιά

να μας συντροφεύει η υγεία που είπες η αγάπη γιατί όλα τα ομορφαίνει κι όλα τα νοιάζεται και η χαρά γιατί τα χαμόγελα ελευθερώνουν!

Και μεις να τα λέμε
είναι σπάνιο δώρο η
επικοινωνία!

Φιλάκια

kelly alamanou είπε...

Χρόνια καλά!
Με χαμόγελο και γαλήνη ψυχής.
Και αγάπη πολύ αγάπη.

kalynama είπε...

Καλή χρονιά Αλεξάνδρα μου. Να χαίρεσαι τις ψυχούλες σου και τον αντρούλη σου. Υγεία, αγάπη, ευτυχία και πολλά πολλά ταξίδια να έχει αυτή η χρονιά.

Να είσαι καλά. Σε φιλώ :-))

Αλεξάνδρα είπε...

@kelly alamanou: σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

Υγεία Αγάπη Χαρά και Ειρήνη σε όλον τον κόσμο!!!

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@kalynama: σε ευχαριστώ γλυκιά μου.

Εύχομαι να είσαι πάντα πλημμυρισμένη από την αγάπη σας, να έχετε υγεία, να είστε χαρούμενοι και να υπάρχει ειρήνη γύρω σας!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Την σταυρώνω πριν την βάλω στο φούρνο να μη μου χαλάσει στο ψήσιμο!
Ψηφίζεται ως η καλύτερη συνταγή της χρονιάς, κι ας είναι αρχές, σιγά μη βρούμε καλύτερη!

Καλή χρονιά Αλεξάνδρα μου!
Υγεία και ό,τι επιθυμείς!

Την καλημέρα μου!

Dee Dee είπε...

Καλη χρονια με υγεια Αλεξανδρα μου

πολυ θα το ηθελα να σε εβλεπα απο κοντα, ευχομαι το 2009 να μας κρυβει μια εκπληξη συναντησης :)

Υγεια, δημιουργια, αγαπη και ορεξη για τα ομορφα!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@κόκκινη ομπρέλλα: ξέρεις το σταύρωμα ίσως να είναι η σημαντικότερη κίνηση για να γίνει όμορφη η πίττα...

Γιατί οι προσ - ευχές μας και η αγάπη για ότι κάνουμε δίνουν ξεχωριστή γεύση...

να είσαι καλά

Αλεξάνδρα είπε...

@Dee dee: θα ανέβω Θεσσαλονίκη να παίξω bowling. Νομίζω Φεβρουάριο.

Θα αυξήσουμε τις πιθανότητες να βρεθούμε από κοντά.

Φέτος δεν με γλιτώνεις!!!

καλή χρονιά !!!!

Μαρινα ..... είπε...

ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥ.....
ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΗ Η ΧΡΟΝΙΑ...

Ο Μ Ο Ρ Φ Η.....

Ο Μ Ο Ρ Φ Η.....

ΦΤΕΡΑ ΑΓΓΕΛΩΝ ΝΑ ΤΗΝ ΔΡΟΣΙΖΟΥΝ...



ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ....
ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ......
ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ...

ΑΣ ΚΥΛΗΣΕΙ ΤΟΥΤΗ Η ΧΡΟΝΙΑ...

ΜΕ ΦΙΛΙ ΦΙΛΙ....
ΑΝΑΣΑ ΑΝΑΣΑ....

ΚΙ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΓΕΓΟΝΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ......

Ηλιαχτίς είπε...

Γλυκιά Αλεξάνδρα!

Περνώ να σου αφήσω στο κατώφλι σου
τις ευχές μου από καρδιάς.

Να έχεις υγεία και η αγάπη να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του εαυτού σου!

Για όλα τα υπόλοιπα,
μην σταματήσεις ποτέ να κάνεις όνειρα,
μην σταματήσεις να είσαι ο εαυτός σου
και τότε θα έχεις την πραγματική δύναμη

να τα καταφέρεις ΟΛΑ !

Την αγάπη μουυυυυυυυ ***

Takiz είπε...

Εύχομαι για εσένα ... και τον κόσμο σου
να είναι τόσο γεμάτος όσο τα συναισθήματα που τρέφεις… για μονοπάτια προορισμών και νέων ελπίδων

Και αληθινά πιστεύω ότι το φως σου δεν θα σβήσει ποτέ και θα γεμίσει εμάς από απλόχερα χαμόγελα.

Να σε καλά

Σπύρος είπε...

Καλή χρονια με υγεια και αγάπη :) φιλια πολλα :) φιλια σε ολη την οικογενεια :)!!!! μακια

Ανώνυμος είπε...

Φωτεινό 2009 λοιπόν. Να γεμίσει το μέσα μας λευκ οκαι χρώματα και να βάψουμε με αυτό τις ομορφότερες μέρες από δω κι εμπρός. Με σύνεση και τρέλα παιδική. Ομορφη τρέλα.

Καλή χρονιά

Αλεξάνδρα είπε...

@μαρίνα γ: αυτή η χρονιά να φέρνει αγάπη, αλήθεια και ελευθερία καλή μου!

Ας έχουμε την προστασία των αγγέλων μας που μας κοιτούν από κει ψηλά...

Η υπόσχεση θα γίνει γεγονός!

Φιλί φιλί
κι ελπίδα
πως όλα θα γίνουν καλύτερα!

Αλεξάνδρα είπε...

@ηλιαχτίδα: σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, που ξέρω πως είναι από την καρδιά σου βγαλμένες.

Ναι αυτό εύχομαι κι εγω σε όλους μας:

ΥΓΕΙΑ - ΑΓΑΠΗ - ΑΛΗΘΕΙΑ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ - ΧΑΡΑ - ΟΜΟΡΦΙΑ - ΦΙΛΙΑ

σε εσένα επιπρόσθετα εύχομαι να μην χάσεις την οξύτητά σου και το καλό σου χιούμορ!

σε ευχαριστώ πολύ!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@takiz: κι εγω σου εύχομαι να ανθίζει πάντα η αγάπη σας και να σας βοηθά να ξεπερνάτε όλες τις τρικλοποδιές της ζωής.

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart: ναι καλή μας χρονιά με υγεία, αγάπη, χαρά.

Εχεις από όλη την οικογένεια την αγάπη μας, τα φιλιά μας και τα χαιρετίσματά μας.

Αλεξάνδρα είπε...

@freedula: η αστείρευτη παλέτα των χρωμάτων ας έχει τα πιο φωτεινά χρώματα να βάψουμε με αυτά την ζωή, την φιλία, τους ανθρώπους γύρω μας.

ολα θα πανε καλα... είπε...

καλή χρονιά σου εύχομαι κι εγώ και όλα τα καλά!