Πέμπτη, Δεκεμβρίου 11, 2008

Θέλουμε Εναν Καλύτερο Κόσμο!



ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ!
Δεν είμαστε τρομοκράτες, "κουκουλοφόροι", "γνωστοί-άγνωστοι".

ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ!


Αυτοί, οι γνωστοί-άγνωστοι....



Κάνουμε όνειρα -μη σκοτώνετε τα όνειρά μας!



Έχουμε ορμή - μη σταματάτε την ορμή μας.

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ!



Κάποτε ήσασταν νέοι κι εσείς.

Τώρα κυνηγάτε το χρήμα, νοιάζεστε μόνο

για τη "βιτρίνα", παχύνατε, καραφλιάσατε,

ΞΕΧΑΣΑΤΕ!




Περιμέναμε να μας υποστηρίξετε,

Περιμέναμε να ενδιαφερθείτε,

να μας κάνετε μια φορά κι εσείς περήφανους.

ΜΑΤΑΙΑ!





Ζείτε ψεύτικες ζωές, έχετε σκύψει το κεφάλι,

έχετε κατεβάσει τα παντελόνια και περιμένετε

τη μέρα που θα πεθάνετε.

Δε φαντάζεστε, δεν ερωτεύεστε δεν δημιουργείτε!

Μόνο πουλάτε κι αγοράζετε.

ΥΛΗ ΠΑΝΤΟΥ

ΑΓΑΠΗ ΠΟΥΘΕΝΑ – ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥΘΕΝΑ





Που είναι οι γονείς; Που είναι οι καλλιτέχνες;

Γιατί δε βγαίνουν έξω να μας προστατέψουν;



ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ!

ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ!!!





ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ





Υ.Γ.: Μη μας ρίχνετε άλλα δακρυγόνα

ΕΜΕΙΣ

κλαίμε κι από μόνοι μας.





Η επιστολή αυτή ήταν χειρόγραφη και μοιραζόταν στην κηδεία του Αλέξη.




Πηγή: http://www.tvxs.gr/




16 σχόλια:

Talisker είπε...

........................

νομιζω τα λεει ολα..

Αλεξάνδρα είπε...

@talisker: "πως να κρυφτείς απ΄τα παιδιά, έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα"

Μαρινα ..... είπε...

...οταν ενα παιδι κλαιει απο απογνωση....
για μας τους μεγαλους γιατι δεν γινεται κολυμπήθρα τουτο το δακρυ...
να ξεπλύνουμε ανομήματα...
γιατι;;;γιατι;


καρδια μου...
Eλπιδα μου.....

Takiz είπε...

αληθινά δεν υπάρχουν λόγια

maya είπε...

οκ.

μαζί τους.
και γω δεν γουστάρω τους ξενερωμένους απο πάντα μεγάλους.
που δεν προσττεύουν
δεν θυμούνται
δεν παλεύουν τίποτα πια...

αλλά...
υπάρχει και έξυπνος αντίλογος...

που βέβαια βρήκα πολύ ενδιαφέρων!
είναι το κείμενο του πανούτσου στο σπορ.fm
που μούστειλε ο δημοσθένης.

για ρίξτε μια ματιά...
εριστικός αλλά εύστοχος...


καλησπέρα!

υγ.και γιατι με τρομοκράτησες...?
τι έχεις κάνει που δεν βλέπω?!
...?

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya είπε...

...και ξέρεις τι σκεφτόμουν και ξαναήρθα?

εδώ ρε συ δεν ακούν οι μεγάλοι εμάς
που είμαστε 'σαν αυτούς'!
τα παιδιά θα ακούσουν?
βλέπεις πόσο τελειωμένη υπόθεση είναι?

γενιές και γενιές παιδιών και νέων αγανακτούν.
δυστυχώς μεγαλώνουν.
και γίνονται κατ'ομοιωση...

lakis είπε...

Συνταρακτική επιστολή. Αλλά οι τυφλοί που ορίζουν τον κόσμο πώς να τη διαβάσουν; Κι αν τους τη διαβάσουν οι άλλοι λες να καταλάβουν; Χλωμό το βλέπω.

faraona είπε...

Καλα δεν λενε?Ε?
Μήπως εχουν άδικο?

την καλησπερα μου Αλεξανδρα!

Αλεξάνδρα είπε...

@Μαρίνα Γ: δεν μας ξεπλένει ούτε ο Ιορδάνης ποταμός, ολόκληρος.

Την στραβώσαμε την ζωή και μάλλον ανεπανόρθωτα.

Τα παιδιά έχουν δίκιο. Καλά κάνουν κι επαναστατούν, αν και με λάθους τρόπους...

Αυτά είναι η ελπίδα μας και κάθε παιδί που πεθαίνει σβήνει και μια φλόγα της...

Φιλιά ομορφή μου

χαμογέλα

Αλεξάνδρα είπε...

@Takiz: τα έχουν δείξει όλα οι πράξεις.

Τι να πεις....

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: είπαμε η αλήθεια κάπου στην μέση είναι.

Είναι που χάσαμε τις ηθικές μας αξίες. Εμένα αυτό με πονάει.

Ο σεβασμός στη ζωή που γίνεται όλο και πιο σπάνιος.

Οι δολοφονίες πιο συχνές απ΄τις καλημέρες.

Πως να μην ανησυχεί κανείς;

Διάβασα το άρθρο. Εντάξει!

Το έμαθα πια...

Οι απόψεις είναι σαν τους κώλους. Ολοι έχουμε κι από έναν.

Αξίωμα: όλα μπορούν να αλλάξουν όσο υπάρχει ζωή. Οταν δεν υπάρχει τι να βελτιώσεις, τι να αλλάξεις;

Αξίωμα 2: κάθε νέος κι ένα όνειρο. Κι ένα όραμα ότι μπορεί αυτός ο κόσμος να γίνει καλύτερος. Αλίμονο να ήταν αλλιώς.

Ειλικρινά για μένα ο Αλέξανδρος πέθανε μετά. Από τις διάφορες δηλώσεις του αστυνομικού και το μερίδιο του κόσμου που έλεγε: "το μαλακισμένο καλά να πάθει. Τι ήθελε εκεί;"

Κι αν ο πόνος της μάνας απ΄την στυγνή δολοφονία είναι ασύληπτος, η ψυχή της θα υποφέρει περισσότερο που θα πρέπει να αποδείξει ότι δεν του άξιζε να πεθάνει.

Πως όλα τα παιδιά αξίζουν να είναι κομμάτια του μέλλοντος κόσμου ...

Τα είπα.

Αλεξάνδρα είπε...

@maya2: έχω την τύχη να γνωρίζω ανθρώπους μεγάλους σε ηλικία με πολύ φρέσκα μυαλά και μικρότερους που είναι τελματωμένοι.

Γι αυτό αγαπώ τον Νίκο Δήμου, την Μάρω Βαμβουνάκη, τον Αρη Δαβαράκη και πολλούς ακόμα.

Γιατί το μυαλό τους είναι πάντα εφηβικό.

Δηλαδή δεν πρόσεξες πως ο κένσορας είναι ένας αγιοΒασίλης που τρέχει;

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@Λάκης Φουρούκλας: Δυστυχώς μα τους τυφλούς αυτού του κόσμου, εμείς τους ενισχύουμε.

Με την στάση μας, με την ψήφο μας...

Δεν είναι που τους καταδικάζουμε, είναι που θα θέλαμε να είμασταν εμείς στη θέση τους.

Χαίρομαι που πέρασες

Αλεξάνδρα είπε...

@faraona: και που έχουν δίκιο;

Τι τα αφήνουμε να το κάνουν;

Ούτε βέβαια συμφωνώ πως καλά κάνουν και το κάνουν το δίκιο τους σπασμένα καταστήματα, αυτοκίνητα κλπ

Καλό βράδυ

maya είπε...

αχαχαχα

όχι.
ευτυχώς δεν βλέπω βασιλάκη να τρέχει.
θα σκιάχτηκε μόλις με είδε
και συμμορφώθηκε!
αχαχα


καλημέρα κι απο δω φιλενάδα
χχχχχχχχχχχχχχχχ

Ανώνυμος είπε...

Αλεξάνδρα συμφωνώ με το κείμενο αυτό
Δώσε μια ματιά και στο blog μου στην τελευταία ανάρτηση.