
...δεν γράφω κάθε χρόνο χριστουγεννιάτικες κάρτες στην δουλειά. Γράφω μόνο όταν κάποιο μικρό κείμενο τριπώνει στο μυαλό μου. Κι αυτό γιατί δεν μου αρέσουν οι στερεότυπες ευχές που μοιάζουν υποχρέωση. Φέτος οι λέξεις ήρθαν αβίαστα. Κι είχα δυό χρόνια να στείλω κάρτες. Το κείμενο που έγραψα είναι αυτό:
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !!!
...η ελπίδα θα μας ζεστάνει για λίγο την καρδιά.
Θα ανοίξει μονοπάτια να περάσουν τα όνειρά μας.
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !!!
...οι άνθρωποι θα παγώσουν για λίγο τον χρόνο,
θα γεμίσουν τα μαγαζιά που πουλούν παιχνίδια, γλυκά, τραγούδια.
Θα ξεχάσουν (;) την οικονομική κρίση
και τα χρόνια που μας προσπερνούν.
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !!!
...η καρδιά θα χαρίσει χαμόγελα,
θα σκεφτεί τους άστεγους, τους αρρώστους,
τα παιδιά που οι γονείς εγκατέλειψαν,
τους γονείς που γέρασαν και τους εγκατέλειψαν τα παιδιά τους.
ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ
ΝΑ ΜΑΣ ΦΩΤΙΖΕΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ!!!
Είναι μεγάλος κόπος οι χριστουγεννιάτικες κάρτες. Μα όπως όλοι οι κόποι, όταν είναι φροντισμένοι με αγάπη παύουν να είναι κόποι. 1100 περίπου οι παραλήπτες. Κάθε διεύθυνση που έγραφα και μια όμορφη σκέψη για τον παραλήπτη της. Τα 25 χρόνια δουλειάς μου χάρισαν πολλούς φίλους. Κύκλοι ζωής σχεδόν ολόκληροι. Παιδιά που μεγάλωσαν, γονείς που συνταξιοδοτήθηκαν και έγιναν παππούδες...
Ενας τέτοιος παππούς μου πήρε όλη την κούραση την Παρασκευή. Με ζήτησε στο τηλέφωνο για να μου πει, πως στα 88 του χρόνια, δεν είχε πάρει ποτέ τόσο όμορφη κάρτα. "Με συγκίνησες" μου είπε. "Εσείς τι νομίζετε πως μου κάνετε τώρα;" του απάντησα.
"Είναι τόσο εύκολο το άγγιγμα" σκέφτηκα. Τόσο εύκολο να κάνουμε την ζωή όμορφη. Κι όμως προτιμούμε να βρίσουμε από το να ευχηθούμε.
Χτύπησε και δεύτερο τηλέφωνο. Από έναν άνθρωπο που πολύ πρόσφατα πολέμησε με τον καρκίνο. Του κέρδισε τον γύρο. Μακάρι να τον κερδίσει ολοκληρωτικά. "Με ακούς συγκινημένο;" με ρώτησε. "Κλαις;" τον αντερώτησα εγω. "Ναι κλαίω, γιατί μόλις πήρα την κάρτα" μου απάντησε "και θέλω να σε ευχαριστήσω". Συγκινήθηκα διπλά. Μου πήρε δυό βδομάδες για να τις συμπληρώσω. Οι σκέψεις μου ανάκατες. "Αραγε θα τις πετάξουν;" Θα πουν ότι είναι μια "μανατζερίστικη κίνηση;" "Θα τις διαβάσουν;" άξιζε ο κόπος;
Δεν χρειάζεται να ακολουθήσουν άλλα τηλέφωνα. Τώρα ξέρω πως άξιζε ο κόπος. Ξέρω πως όταν δίνεις μια μικρή χαρά, παίρνεις πίσω μια ολόκληρη. Αρκεί να είσαι αληθινός.
Αραγε το λαμπρό άστρο θα μας δείξει τον δρόμο που χάσαμε; Θα θελήσουμε να μοιράζουμε χαμόγελα όλο το χρόνο και όχι μόνο τα Χριστούγεννα; Το πνεύμα των χριστουγέννων θα το κρατήσουμε συντροφιά όλη μας τη ζωή;
Ας μην χρειαστεί να περιφρουρήσει κανείς την χαρά και τα όνειρα των μικρών παιδιών ποτέ ξανά.

46 σχόλια:
Οι ευχές μου είναι όσες οι λαχτάρες σου... αυτές με τις οποίες σε παίρνει γλυκά ο ύπνος, αυτές με τις οποίες ξυπνάς τα πρωινά και ζωγραφίζεται στο πρόσωπό σου το πρώτο χαμόγελο της ημέρας...
Να είσαι καλά, με στιγμές γεμάτες από τους δικούς σου ανθρώπους...
Φιλιά πολλά Αλεξάνδρα μου, Καλές γιορτές να έχουμε.
Να είσαι πάντα καλά :-)
όταν κάτι γίνεται με αλήθεια
δεν μπορεί παρά να αγγίξει.
εσύ είσαι αληθινή.
αμφέβαλλες?
"Είναι τόσο εύκολο το άγγιγμα" σκέφτηκα. Τόσο εύκολο να κάνουμε την ζωή όμορφη.
έλα μου ντε!
πιο πολύ κόπο θέλει να ενοχληθείς
να βρίσεις
να συγκρουστείς...
εσύ δεν χρειάζεσαι γρμφχριστούγεννα αλεξάνδρα μου.
το πνεύμα τόχεις μέσα σου.
και δεν έχει ημερομηνία.
καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
Καλές γιορτές, με αγάπη και την ζεστασιά εκείνη, που γεννάνε οι καρδιές των ανθρώπων, όταν βρίσκονται κοντά!
Καλες γιορτές με ζεστασιά και αγάπη πάνω απ'ολα :) φιλια πολλα
Αλεξανδρα μου οι ευαισθητοι και γεμάτοι ανθρωποι ζουν καθημερινα τα Χριστούγεννα!
Ευχομαι να περασεις ομορφα κοντα στους αγαπημενους σου ανθρωπους και να εχετε ολοι υγεια και αγαπη !!!
Σε φιλω
Ενα λινκκκ
της Ναναςςςςςςςς
με τις αλλαγες στο κοκκινο το εχασαααααααα
(με τα Χριστουγεννα θα ασχοληθω αλλη ωρα...::::)))))))))
Αλεξανδρα μου
οτι αγγιζει τη δικη σου καρδια, αγγιζει και των αλλων.....σαν να περνανε νευροδιαβιβαστες μεσω της καρτας :) Κι εσυ εισαι παντα αυθορμητη κι αληθινη!!!
Σου ευχομαι υγεια και αγαπη και να περασεις οπως ονειρευεσαι τις γιορτες!!
xxx
Δεν περίμενα από σένα κάτι λιγότερο ή διαφορετικό... Είναι τόσο "Αλεξάνδρα" αυτό που έκανες!
Οι ευχές μου για σένα και την πανέμορφη οικογένειά σου, δεν θα ξεφύγουν των κλισέ, αλλά τα κλισέ δεν γίνονται τυχαία, έτσι δεν είναι? Τι άλλο να θέλει κανείς εκτός από:
ΝΑ ΣΚΑΤΕ ΑΠΟ ΥΓΕΙΑ, ΧΑΡΑ ΚΙ ΑΓΑΠΗ!
Μ' όλη μου την καρδιά!
Σας φιλώ πολύ πολύ, να περάσετε τέλεια!!!!!!!!!!!!
Γλυκιά μου φιλενάδα
σου εύχομαι απο την καρδιά μου αυτές τις γιορτινές μέρες να τις περάσεις αγκαλιά με τα παιδάκια σου,τον Νίκο,με όλη σου την οικογένεια ! Ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει χρόνο για τους ανθρώπους σου,χρόνο για εσένα,χρόνο για παιχνίδι,χρόνο για να κάνεις ευτυχισμένους τους γύρω σου,για τις σκέψεις σου,για αγκαλιές,για περιπάτους για...για ο,τι επιθυμείς και αναζητάς!!!!
Σ'αγαπώ πολύ πολύ
Υγεία!!!Αννα.Κ
KΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!
Ηρεμες,καλοδιάθετες.
Με χρόνο και χώρο για την ψυχή μας και την αγάπη.
Σε φιλώ.
Καταχώρησε έναν ακόμα παραλήπτη που έλαβε την κάρτα σου και σου ανταποδίδει τις θερμότερες ευχές του. Την είχα ανάγκη την κάρτα αυτή.
Άνοιξα μια κάρτα αργά το μεσημέρι, όταν γύρισα σπίτι κι άγγιξα αυτό το κείμενο, που κουβαλά κομμάτια της καρδιάς σου. Αγάπη που περπατά την αλήθεια κάθε μέρα χριστουγεννιάτικα.
Χρόνια Πολλά!
Κάλαντα φιλιά!
"Ξέρω πως όταν δίνεις μια μικρή χαρά, παίρνεις πίσω μια ολόκληρη. Αρκεί να είσαι αληθινός",
μόνο αλήθειες από σένα...
όσες φορές...
Μακάρι το άστρο να μη σβήσει...
Μικρές αρχές θέλουμε, να γίνουν κύμα, μικρές αφορμές...
Αιθάνομαι κι εγώ ένας ακόμη παραλήπτης...
Να λάμπει το άστρο σου εύχομαι,
πλάι στους αγαπημένους σου πάντα!
ΤΩΡΑ θα διαβάσει η νανά τσούμα το κείμενο της τάλισκερ!΅!!!!!
Περαστικός ήμουν κι είπα να πω τα κάλαντα.....
Καλήν εσπέραν άρχοντες,
αν είναι ορισμός σας,
Χριστού τη Θεία γέννηση,
να πω στ' αρχοντικό σας.
Χριστός γεννάται σήμερον,
εν Βηθλεέμ τη πόλη,
οι ουρανοί αγάλλονται,
χαίρεται η φύσης όλη.
Εν τω σπηλαίω τίκτεται,
εν φάτνη των αλόγων,
ο βασιλεύς των ουρανών,
και ποιητής των όλων.
Πλήθος αγγέλων ψάλλουσι,
το Δόξα εν υψίστης,
και τούτο άξιον εστί,
η των ποιμένων πίστης.
Εκ της Περσίας έρχονται,
τρεις μάγοι με τα δώρα,
άστρο λαμπρό τους οδηγεί,
χωρίς να λείψει ώρα.
Φτάνοντας στην Ιερουσαλήμ,
με πόθο ερωτούσι,
πού εγεννήθει ο Χριστός,
να πάν να τον ευρώσι.
Χρόνια καλά με υγεία!
Αλεξάνδρα μου
μακάρι να είσαι πάντοτε έτσι
γεμάτη διάθεση
γεμάτη αγάπη και συναισθήματα,
αληθινή.
είναι πολύ εύκολο το άγγιγμα
εμείς έχουμε γίνει καχύποπτοι και μίζεροι.
μην αλλάξει τίποτα ο καινούριος χρόνος
να μείνεις όπως είσαι
σε ευχαριστώ
Kαλα Χριστουγεννα Αλεξανδρα για σενα και οσους αγαπας!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ :)!!! ΑΡΚΕΙ Η ΑΓΑΠΗ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΓΑΛΗΝΗ :)!!!! ΦΙΛΙΑ ...
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ :)!
χρόνια πολλά Αλεξάνδρα μου...
ζεστά, δημιουργικά, συναισθηματικά :))
@kalynama: όσο έχω φίλους σαν εσένα δεν φοβάμαι τίποτα.
Να είσαι καλά !!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Η δική μου ευχή είναι να είσαι δίπλα στον αγαπημένο σου και πάντα η αγάπη να υπάρχει ανάμεσά σας!
Φιλάκια
@maya: χαίρομαι που μπορώ να έχω δίπλα μου ανθρώπους σαν εσένα.
Που δεν χρειάζονται τα χριστούγεννα για να αγγίξουν με ομορφιά και αγάπη τα πάντα γύρω τους.
Εύχομαι να βρίσκεις πάντα ότι ψάχνεις, να έχεις δίπλα σου ότι αγαπάς, να χαίρεσαι την κάθε στιγμή σου με την μοναδικότητά της.
Να θυμάσαι πως πάντα
θα ευγνωμονώ την στιγμή
που γνωριστήκαμε.
Φιλιά φιλενάδα
@ανεμοσκορπίσματα: τι όμορφη ευχή! να είσαι καλά!
Να σου αντευχηθώ
να περνάς καλά, να έχεις υγεία και να κρατάς κοντά σου τις καρδιές που σε ζεσταίνουν.
Καλά Χριστούγεννα!!!
@lockheart: Σπύρο μου να περνάς πάντα όμορφα, να είσαι χαρούμενος και να μπορείς πάντα να δίνεις αγάπη.
Εχω καιρό να περάσω μα δεν σημαίνει πως δεν σε σκέπτομαι ε;
Φιλάκια πολλά πολλά
@faraona: να είσαι και εσυ δίπλα στους αγαπημένους σου και να κρατάς το πνεύμα των χριστουγέννων όλες τις μέρες του κάθε χρόνου.
Υγεία, Αγάπη, Χαρά εύχομαι κι εγω΄
Και μακάρι να συναντηθούμε την χρονιά που έρχεται.
@Τalisker: τώρα θα το έχεις βρει το link που έψαχνες.
@Dee dee: να περάσεις όμορφα, χαλαρά και χαρούμενα αυτές τις γιορτινές μέρες.
Καλά Χριστούγεννα
δίπλα σε αυτούς που αγαπάς και σε αγαπούν.
τι πιο ομορφο συναισθημα οταν ανταποκρινεται καποιος στις ευχες σου και σε συγκινει με τον τροπο του...
οι ανθρωποι αυτο θελουν...μια ειλικρινη ευχη...μια κινηση απροσμενη...και χαμογελανε...αυτο ειναι η ευτυχια...
μικρες τετοιες στιγμουλες...
να σαι καλα και του χρονου να δωσεις και να παρεις χαμογελα καλη μου!
καλα χριστουγεννα με πολυ πολυ αγαπη γιατι μας λειπει!!!
νεραιδενια φιλια!!!
Χρόνια Πολλά με υγεία ευτυχία και χαρά από αυτη που πηγάζει από μέσα μας και κάνει τα μάτια να λάμπουν.
Σου εύχομαι μια ζωή σημαντική με πληρότητα ..με συνείδηση ..με αγάπη ...με ομορφιά !!!
Το παράδοξο είναι ότι τα εύχομαι όλα αυτα σ ένα πρόσωπο που πιστεύω ότι τα κατέχει ήδη .... οπότε να σου ευχηθώ να μείνεις όπως είσαι Αλεξάνδρα μου .
Μου επιτρέπεις και μια ευχή για μένα ? :)
Να είσαι φίλη μου !!!
Καλές γιορτές !!!
@negma: ποτέ οι ευχές δεν θα γίνου κλισέ. Σαν ηχώ θα υπάρχουν να τις θυμόμαστε στις δυσκολίες μας.
Σε ευχαριστώ και εύχομαι με την σειρά μου η υγεία, η αγάπη και η χαρά πάντα να σε συντροφεύουν.
Και εγω να σε χαίρομαι
σε όσο μου αναλογεί
@καθόλου ανώνυμη Αννα: σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. Εσυ ξέρεις καλά πως ο χρόνος είναι αυτό που μου λείπει περισσότερο απ΄όλα.
Εύχομαι το 2009 να σε αποζημιώσει για όλα τα άσχημα όλων των προηγούμενων χρόνων. Να σου δώσει ότι επιθυμείς!
Φιλιά και να τα πούμε από κοντά ε
@rodoula kelly: να είσαι καλά κορίτσι μου και να περασεις υπέροχα τις γιορτινές αυτές μέρες.
ΥΓΕΙΑ - ΑΓΑΠΗ - ΧΑΡΑ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ
@Αντώνη: κι εγω είχα ανάγκη να ξέρω αν ταξίδεψε σε ήρεμα νερά η κάρτα μου.
Να είσαι γεμάτος χαρά, αγάπη και υγεία. Να αισιοδοξείς και να κρατάς τις ελπίδες ζωντανές.
Να χαίρεσαι την ζωή.
Χρονια σου Πολλά και Καλά
@Βίκυ: είναι υπέροχο που υπάρχεις στη ζωή μου.
Εύχομαι ότι επιθυμείς να μην σου αντισταθεί.
Χρόνια Πολλά και Καλά
@κόκκινη ομπρέλα: είναι στη δική μας επιλογή να κρατάμε τις ελπίδες ζωντανές, να βλέπουμε την ζωή σαν ένα θαύμα με διάρκεια, να επιλέγουμε την αγάπη, να υμνούμε την φιλία.
Χρόνια Καλά
Χρόνια Πολλά
@Maya: και όπως είπα καλά που είδα το σχόλιό σου γιατί θα την έχανα.
Ενα ευχαριστώ είναι λίγο...
@an205: τι καλά που πέρασες και είπες και τα κάλαντα!
Τι να σε φιλέψω;
Χρόνια Πολλά και Καλά!!!
Γεμάτα με μουσικές και στίχους, με χαρά και αγάπη!
Με υγεία!
@κωνσταντίνος π: αχ! τέτοια μου λες και θα θελα να σε είχα τώρα εδω να σου χάριζα αγκαλιές!
Είναι κρίμα να χάνουμε τα όμορφα μόνο από καχυποψία και μικροπρέπεια.
Εμείς θα αγγίζουμε κι ότι είναι χρυσός θα λάμπει, ότι δεν είναι θα καρβουνιάζει...
Εγω σε ευχαριστώ
Χρόνια Πολλά, Καλά και να τα περνάμε παρέα.
Υγ το έργο θα το παραδώσεις στην ώρα του;;;;
@Donnaliza: Χρόνια πολλά και Καλά με υγεία, διορατικότητα, ευδαιμονία, δημιουργία.
Η ζωή είναι μικρή. Εύχομαι λοιπόν να εκμεταλεύεσαι κάθε της δευτερόλεπτο!
Χρόνια Πολλά !!!
@lockheart: Χρόνια Πολλά και Καλά δίπλα σε όσους αγαπάς και σε αγαπούν.
Φιλάκια απ΄όλους μας!!!
@adaeus: Σε ευχαριστώ πολύ!
Να έχεις στην αγκαλιά σου ότι αγαπάς.
Να στέκονται σε όλη σου τη ζωή η υγεία, η χαρά κι η αγάπη.
Ολες γένους θηλυκού ε;
Χρόνια Πολλά και Καλά
@ναϊάδα: Ολοι θέλουμε το άγγιγμα μα λίγοι το δίνουν...
Μάθαμε να ζητάμε κι όχι να δίνουμε...
Να περνάς όμορφα, να είσαι γεμάτη και υγιείς.
Χρόνια Πολλά
@kryos: σε ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου!
Τώρα μπορώ να κατέβω απ΄το σύννεφο που με ανέβασες;
Να είσαι χαρούμενος, κοντά σε όσους αγαπάς.
Δεν έχω σκοπό να εγκαταλείψω την φιλία μας που μετράει μμμμ 8 μήνες κιόλας...
Χρόνια Πολλά και καλά!!!
Γλυκιά μου Αλεξάνδρα
Σου εύχομαι αυτές τις γιορτές στον κόσμο σου να ανθίσουν περισσότερα χαμόγελα και άστρα ελπίδας γεμάτα ουσία και αγάπη με όνειρα για ένα πιο όμορφο αύριο...
Χρόνια πολλά ...να είσαι πάντα καλά εσύ και ο κόσμος σου
φίλη Αλεξανδρα,απλά να ευχηθώ Καλά Χριστούγεννα και μια ευτυχισμένη και δημιουργική νέα χρονιά!
@takiz: εύχομαι να βγάλει καρπούς η αγάπη σας.
Το 2008 θα σας θυμίζει πως δυό άνθρωποι που αγαπιούνται μπορούν να φτιάξουν έναν κόσμο ολόδικό τους και να μπουν μέσα!
Να είναι πάντα η αγάπη οδηγός σας σε κάθε δρόμο που η ζωή έφτιαξε!
φιλιά
@Dreamer & the full moon: σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!
Χρόνια Πολλά και Καλά!!!
Μην χανόμαστε ρε γμτ!
Φιλιά πολλά
Δημοσίευση σχολίου