Δευτέρα, Νοεμβρίου 10, 2008

Να Είσαι Ο Εαυτός Σου



Είναι ένα κείμενο που βρέθηκε στην παλιά εκκλησία του Αγιου Παύλου στη Βαλτιμόρη το 1692.

Επεσε το πρωί στα χέρια μου, την ώρα που στη σκέψη μου είχα την Βασιλική Νευροκοπλή - που είναι ο εαυτός της - και που παρουσίασε το τελευταίο της βιβλίο, "Σε Τέμπο Κόκκινο" εκδόσεις Λιβάνη, το Σάββατο στον Ιανό στην Αθήνα και ήμουν απούσα....

"Ρώτησα τον πατέρα μου αν υπάρχει Θεός. Κι εκείνος μου απάντησε: "για εκείνους που πιστεύουν πως υπάρχει Θεός, υπάρχει... Για κείνους που πιστεύουν πως δεν υπάρχει, δεν υπάρχει". Αντρεϊ Ταρκοφσκι

Μείνε ήρεμος στο μέσο της βοής και της βιασύνης. Αναλογίσου την ειρήνη που βασιλεύει στη σιωπή.

Να έχεις καλές σχέσεις με όλους τους ανθρώπους δίχως να ασκείς βία στον εαυτό σου.

Να λες την αλήθεια σου, ήρεμα και καθαρά και ν΄ακούς τους άλλους.
Εχουν τη δική τους ιστορία να σου διηγηθούν.

Απόφευγε τους θορυβώδεις και επιθετικούς ανθρώπους.
Υπερφορτώνουν το νου.

Οταν συγκρίνεις τον εαυτό σου με άλλους ίσως νιώθεις ματαιότητα και πίκρα
γιατί πάντα βλέπεις να υπάρχουν πιο μικροί και
πιο μεγάλοι άνθρωποι από σένα.

Να χαίρεσαι αυτά που έχεις πετύχει
όσο και τα σχέδιά σου.

Ν΄ασκείς τη εργασία σου με ενδιαφέρον Οσο ταπεινή κι αν είναι παίζει
καθοριστικό ρόλο στη αλλαγή της μοίρας του κόσμου.

Κρατάς κάτι σημαντικό στα χέρια σου
σε μια εποχή που όλα αλλάζουν.

Να είσαι προσεκτικός στις συναλλαγές σου
γιατί ο κόσμος είναι γεμάτος απάτη.

Μην επιτρέψεις όμως να τυφλωθείς απ΄αυτό
και να μην αναγνωρίζεις πια την αρετή γύρω σου.

Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι με υψηλά ιδανικά
και η ζωή είναι γεμάτη ηρωισμό.

Να είσαι ο εαυτός σου.
Ιδιαίτερα, μη προσποιείσαι ότι αγαπάς.

Ομως μη γίνεσαι Κυνικός με την αγάπη γιατί παρόλη την ερημιά
και την έλλειψη κατανόησης είναι παντοτινή σαν το Χορτάρι.

Ακολούθησε τη ροή του χρόνου με αρμονία.

Μην αποζητάς μια εποχή που έχει πια περάσει.

Να καλλιεργείς και να δυναμώνεις το πνεύμα σου, για να μπορείς
να ανταπεξέλθεις σε αναπάντεχες δυσκολίες.

Αλλά μην φέρνεις θλίψη στον εαυτό σου με φαντάσματα.
Οι περισσότεροι φόβοι γεννιόνται απ΄την κούραση και τη μοναξιά.
Οπως τα δέντρα και τ΄ αστέρια έχεις δικαίωμα να βρίσκεσαι εδώ
και παρόλο που δεν το βλέπεις πάντα καθαρά
το σύμπαν ξεδιπλώνεται μπροστά στα μάτια σου και όλα πάνε καλά.

Εχε λοιπόν ειρήνη με τον Θεό, όποιος κι αν νομίζεις ότι είναι
και έχε ειρήνη στην ψυχή σου μέσα στη σύγχιση της ζωής.

Παρόλη την ψεύτικη ζαλάδα, την πίκρα
και τα προδομένα όνειρα, είναι ένας υπέροχος κόσμος.

Να είσαι αληθινός.
Η ευτυχία ας είναι η έμπνευσή σου.


Βασιλική καλοτάξιδο να είναι κι αυτό το πνευματικό σου παιδί.

42 σχόλια:

faraona είπε...

"Να είσαι ο εαυτός σου.
Ιδιαίτερα, μη προσποιείσαι ότι αγαπάς."
Μια καλημερα σου στελνω Αλεξανδρα και το κρατω αυτο στο μυαλο.
Καλοταξιδο το βιβλιο της Β.Νευροκοπλης.Ευχομαι καθε επιτυχια.


Καλη εβδομαδα.

Σπύρος είπε...

Καταπληκτικά λόγια βάθους συνηδεισης και επιγνωσης :)!!! καλημερα και καλη βδομαδα πολλα φιλια σε ολους

kalynama είπε...

Να είμαστε αληθινοί...
παρ’ολα τα κακά που υπάρχουν γύρω μας, είναι ένας υπέροχος κόσμος..

Μπορούμε να τον κάνουμε καλύτερο νομίζω... αρκεί να έχουμε όνειρα...

Καλημέρα Αλεξάνδρα μου, καλή εβδομάδα να έχουμε, γεμάτη αισιοδοξία να είναι...

Σε φιλώ :-))

maya είπε...

ωραία.
θα φάω φατούρα φαίνεται
γιατί εμένα δεν μου άρεσαν...τουλάχιστον όχι τόσο για να το νοιώσω.

σόρι.

έψαχνα να βρω ένα που να μου πηγαίνει...

ακόμη και το τελευταίο,
που είδα έμπνευση κι ευτυχία στην ίδια πρόταση...
αλλά όχι.

γιατί τις περισσότερες φορές η έμπνευση έρχεται όταν στίβεσαι στην θλίψη.
όχι όταν είσαι ευτυχής.

δεν θέλω να είμαι αντιπαθής
αλλά δεν θεωρώ ότι η 'ταπεινή δουλειά' κάνει διαφορά στον κόσμο.

"νάχεις καλές σχέσεις με όλους τους ανθρώπους..."
ΕΛΑ ΤΩΡΑ!
όχι, αν γίνεται αυτό για κάποιους μπράβο.
αλλά εγώ γνωρίζω τόσους μαλάκες που δεν το βρίσκω ευφικτό!
και μη μου πεις ρε φιλενάδα ότι γίνεται!


το μόνο που μου έμεινε είναι ότι έχασες την παρουσίαση της νευροκοπλή
που ξέρω πόσο σε ενδιέφερε.
να, αυτο, να δούμε γιατί.
αυτο ναι.
γιατί κυρά αλεξ δεν πήγες?! ε?!!!

(άσε αυτο με το σύμπαν...
ναι, ναι, όοοοολα καλά πάνε!
...
δε μου λες...
βρε μήπως το έβαλες επίτηδες?!!!!
σ'έχω ικανή!)

εκτός των άλλων
ξέρεις ότι μου αρέσει να σε πειράζω.
γιατί δεν τραβάς κανένα ζόρι.
φιλενάδα μου!
χχχχχχχχχχχχχχχχ

lakis είπε...

Να είμαστε αληθινοί. Αυτό θαρρώ είναι που πιότερο μετρά. Όμορφη ανάρτηση. Μέρα καλή

BUTTERFLY είπε...

Καλησπερα Αλεξανδρα.
Ολες οι συμβουλες ωραιες και χρησιμες, μα αυτην την εποχη, αυτες οι δυο με αγγιζουν περισσοτερο:

Αλλά μην φέρνεις θλίψη στον εαυτό σου με φαντάσματα.
Οι περισσότεροι φόβοι γεννιόνται απ΄την κούραση και τη μοναξιά.
Οπως τα δέντρα και τ΄ αστέρια έχεις δικαίωμα να βρίσκεσαι εδώ
και παρόλο που δεν το βλέπεις πάντα καθαρά
το σύμπαν ξεδιπλώνεται μπροστά στα μάτια σου και όλα πάνε καλά.

Απόφευγε τους θορυβώδεις και επιθετικούς ανθρώπους.
Υπερφορτώνουν το νου.

Talisker είπε...

ΤΙ σημαινει παιδακι μου "θα φαω φατουρα??"

~~~~~~~~

οσο γι αυτο Αλεξ μου:

"Να είσαι ο εαυτός σου.
Ιδιαίτερα, μη προσποιείσαι ότι αγαπάς."

ποιος μπορει να προσποιηθει οτι αγαπαει?

μου φαινεται οτι πιο ανυποφορο!!!

-σας παρακολουθω!!!ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Αλεξάνδρα είπε...

@faraona: μόνο έτσι, μόνο τότε αξίζει η ζωή...

Θα έχει επιτυχία γιατί το αξίζει!

Καλό βράδυ καλή μου

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart: λόγια που δείχνουν δύσκολους στόχους που ξεκινούν από τον εαυτό μας για να καταλήξουν ακριβώς εκει...

Φιλιά
Καλό βράδυ

Αλεξάνδρα είπε...

@kalynama: ναι καλή μου! μπορεί να γίνει καλύτερος και ομορφότερος ο κόσμος μας αν εμείς γίνουμε καλύτεροι κι ομορφότεροι.

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: καταρχήν ξέρεις ότι φατούρες από μένα δεν έχει. Μου τέλειωσαν.

Αν έγραφες κάτι άλλο δεν θα ήσουν εσύ....

Δεν γράφει ότι δεν υπάρχουν κακοί ή μαλάκες. Λέει να "έχεις καλές σχέσεις" χωρίς να ασκείς βία στον εαυτο σου....

Φαντάζεσαι ένα κόσμο μόνο με καλούς ή μόνο με κακούς; Ολα έχουν προβλεφτεί και πάνω απ΄όλα οι επιλογές....

Το σύμπαν μια χαρά πάει. Οι άνθρωποι τα έχουν σκατώσει...
Ασε που τότε το 1692 που γράφτηκε το κείμενο ήταν λίγο πιο διαφορετικός ο φυσικός κόσμος...

Δηλαδή αυτό δεν σου άρεσε;

"Να είσαι προσεκτικός στις συναλλαγές σου γιατί ο κόσμος είναι γεμάτος απάτη. Μην επιτρέψεις όμως να τυφλωθείς απ΄αυτό και να μην αναγνωρίζεις πια την αρετή γύρω σου."

ή αυτό;

"μη γίνεσαι Κυνικός με την αγάπη γιατί παρόλη την ερημιά και την έλλειψη κατανόησης είναι παντοτινή σαν το Χορτάρι"

Συγνώμη μα εγω έχω δώσει πάλη με τον εαυτό μου για να τα κερδίσω αυτά.

Την Βασιλική μια την έχασα, δυό την έχασα ε, τρίτη δεν θα την χάσω!

Να με πειράζει όσο θες και να με τσιγλάς. No problem δεν είπαμε;

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@λάκης φουρουκλάς: μόνο έτσι αξίζει η ζωή. Οχι ότι είναι εύκολο γιατί σημαίνει πως ξέρεις ποιός είναι ο εαυτός σου...

χμ, ξέρεις πολλούς να τον ξέρουν;

Καλωσόρισες!

Καλό βράδυ
...με όνειρα

Αλεξάνδρα είπε...

@butterfly: "Δεν υπάρχει τίποτα να φοβάστε, μόνο τον φόβο να φοβάστε" είχε γράψει ο Froyd και σαν κάτι να ήξερε...

Χαίρομαι που βρήκες κομμάτια που σου άρεσαν...

Οι θορυβώδεις και επιθετικοί άνθρωποι είναι πεταμένη ενέργεια...

Φιλιά
χαίρομαι που πέρασες!

Αλεξάνδρα είπε...

@talisker: είναι ανυπόφορο αλλά δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει....

...άλλωστε τα χειρότερα στο όνομα της αγάπης δεν έγιναν/γίνονται;

πως μας παρακολουθείς δηλαδή;

φιλιά
καλό βράδυ

maya είπε...

aaaaaa μα δεν τα λες όλα!
το ΄62 γράφτηκε?
εντάξει.
εχει τεράστια διαφορά αυτο.
δεν ξέρω να σου πω ακριβώς γιατί.

όσο για τα κομμάτια που έβαλες
όχι δεν διαφωνώ
(αυτο με το χορτάρι δεν το θυμάμαι...
τόβαλες αυτό...?)

ίσως είναι ο τρόπος διατύπωσης
δεν ξέρω...
ήπιος? πολύ ρομαντικός?
δεν ξέρω.
αυτήν την αίσθηση είχα.

αλλά είναι παντοτινή η αγάπη?
γιατί το χορτάρι παίζεται πλέον...
αυτό που σιγουρα είναι για πάντα
είναι η επιμονή λίγων να χαμογελούν
και ναι, εννοώ με κόπο.
το ξέρω.
και το no problem δεν είναι τυχαίο.
είναι αποτέλεσμα δουλειάς.

άσχετο όμως, δεν αντέδρασα για να σε πειράξω.
έχω ένα θέμα με τα ρητά απλά.

την βασιλική θα μου γίνει και μένα άγχος πια!
απίστευτο είναι!! αχαχα

όσο για την ΑΜ
όλο λόγια είναι.
"παρακολουθεί"...!
τσκ!
άστην να λέει!όλο γυμναστήριο και κομμωτήριο είναι!

καλημέρα
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

Talisker είπε...

Πως γραφεις παιδι μου τοσο μεγαλα σχολια πρωι πρωι!!!!

και σιγουρα δεν εχεις πιει και καφε!!

πωωωωωω
θα ησουν αριστη στην εκθεση!

τεσπα
ηθελα κατι να πω αλλα το ξεχασα αποσυντονιστηκα

καλημερα!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

maya είπε...

είμαι στον 2ο καφέ ήδη!
πλάκα μου κάνεις?
χωρίς καφέ?
δεν υπάρχει αυτό που λες!
απλά!

μόνο κάτι αλλοπρόσαλες στιγμές
που κάτι πονηρά πλάσματα
με τρέχουν στα κομμωτήρια
και να
χωρίς καφέ δεν μπορώ να προβάλλω και αντίσταση!


τσκ!

ξανασυντονίσου!

Βασιλική Ν. είπε...

Θα βρεθούμε, λοιπόν, την τρίτη φορά! Έχασες όμως, όχι εμένα, αλλά έναν Δαβαράκη που έσκισε, μιλώντας απολύτως προφορικά παρακαλώ!!!

Κι επίσης έμεινα άφωνη, που αν και έχω καταπιεί τον Ταρκόφσκι, δεν ήξερα αυτήν του την κουβέντα, που πάντα απαντώ στα παιδιά όταν με ρωτούν για... τον Αη Βασίλη!

Καλές αντάμωσες, σε παραμύθια τώρα...

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: Το να λές "δεν μου αρέσουν οι κανόνες γίνεται ένας κανόνας".

Αυτό μου θυμίζει η "αντιπάθειά" σου στα ρητά που προσωπικά αγαπώ.

Τα ακουμπώ και τ΄αγαπώ γιατί με λίγα λόγια λένε πολλά.

Μα αυτά που έφερε εδω δεν είναι ούτε γνωμικά ούτε ρητά...

Δεν θέλω να τα ορίσω...

Αντέδρασες στο άγγιγμα των λέξεων απ΄την πρώτη γραμμή. Οπως στις σκιές, το σύμπαν και ότι σου φαίνεται ... τεράστιο... όμως το σύμπαν τα άτομα το ορίζουν κι είσαι ένα. Ο μικρόκοσμος του καθενός ορίζει τον μακρόκοσμο του σύμπαντος.

Χαμογελώ...

Τι σου γράφω μεσημεριάτικα...

Ξέρω πως συνεννοηθήκαμε.

Σου στέλνω γλυκά φιλιά
Και σου υπενθυμίζω
πως σ΄αγαπώ γι αυτό που είσαι!

Αλεξάνδρα είπε...

@talisker: μου αρέσει όταν σχολιάζει εις μάκρον.....

Οταν θυμηθείς τι πες το μας...

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: ... και στα κομμωτήρια δεν έχουν καφέ;

το Σάββατο που μας πέρασε εκεί ήπια τον πρώτο πρωινό μου. 9:00 η ώρα βλέπεις. Κουβεντιάσαμε ένα μισάωρο και μετά το μαλλί, μμμ κούκλα λέμε!

Αφου με κοιτούσα στον καθρέπτη κι έλεγα "βρε πως αλλάζει ο άνθρωπος από μια τόσο μικρή παρέμβαση στο τριχωτό της κεφαλής"...

Φιλιά πολλά
κι άλλα τόσα

Αλεξάνδρα είπε...

@βασιλική ν: έχασα και τους δυό. Τι να πω...

Τίποτα δεν είναι τυχαίο Βασιλική. Το βιβλιαράκι έπεσε τυχαία (;) στα χέρια μου όσο σε είχα στην σκέψη μου...

Τα ίδια λέω κι εγω στα παιδιά μου

;-)

Φιλιά πολλά
να περάσετε υπέροχα στην Θεσσαλονίκη!

maya είπε...

@αλεξάνδρα μου
πάω πάσο.
εχεις δίκιο σε αυτό με τους κανόνες...
να το κοιτάξω λίγο αυτό αχαχαχα

αν και ειδικά εδώ, ας πούμε, δεν έρχομαι παραμάσχαλα με καμιά δυσανεξία.
ξκίνησα να διαβάζω με ανοιχτά κριτήρια.

τι να κάνω που μου βγήκε αντίδραση?
θα μου πεις, φάτην.
ε, εδώ ξέρω ότι με παίρνει να την βγάλω έξω.
και είναι υπέροχα απελευθερωτικό.
και σευχαριστώ γι'αυτό!
το ξέρεις.
και πόσο καλό μου κάνεις.

και πρέπει νάσαι απο τους λίγους ανθρώπους που
καταννοείς τα όποια ρητά ή άλλο κείμενο
και τα κάνεις δικά σου μετά απο σκέψη
όχι χαζά ή γιατί 'λέει'.

κάποια άλλη στιγμή θα λύσουμε και αναλύσουμε
την δυσανεξία που έχω μέσα στα κομμωτήρια!
άαααααλλη φορά αυτό.

ένα-ένα!!!!
αχαχαχα

να μου θυμίσεις να σου πω ιστορία κυρα'τάλις
με κομμωτήριο και μένα!
αι αι αι!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: σαν να σε είχα μπροστά μου όταν διάβαζα το σχόλιό σου!

Ξέρεις ότι ποτέ δεν θα σου έλεγα φάτην (την αντίδραση). Ασε που "την βρίσκω" που την βγάζεις εδώ. Που δεν σκέφτεσαι δεύτερη φορά να γράψεις αυτό που θέλεις. Γι αυτό είσαι η "από πάντα φιλενάδα" γιατί με έχεις καταλάβει.

Ελπίζω να σε έχω καταλάβει κι εγώ!

Μου αρέσει που είσαι ΕΣΥ!

Νομίζεις πως μου αρέσουν τα κομμωτήρια; Μπαίνω εγω και βγαίνει μια άλλη. Και ξέρεις; Ποτέ δεν λέω στην κομμώτρια πως να με χτενίσει. Πάντα της αφήνω πλήρη ελευθερία κι απλά περιμένω να δω το αποτέλεσμα...

Φιλιά
σε λίγο αρχίζουν οι υπερωρίες μου. Ξέρεις πιάνο, διάβασμα, μαγείρεμα...

Ουφφφφφφφφ

maya είπε...

ξέρεις, μου έρχονται οι ειδοποιήσεις στο μειλ.
και έχει ενδιαφέρον ότι
μου γράφεις Μου αρέσει που είσαι ΕΣΥ!
και αυτό είναι κάτω απο τον τίτλο
"Να είσαι ο εαυτός σου"...

τελικά δεν είναι τυχαίο ε?


και ναι, εγώ κάτι έχω καταλάβει...
αλλοιώς πώς θάμπαινα μέχρι και με κλειστά μάτια...?
γίνονται αυτά?

εσύ πάλι εμένα? πιο πολύ απο πολλούς
που ΘΑΠΡΕΠΕ να ξέρουν καλύτερα!
(και αυτό, με αυστηρότατο τόνο πια.)



γελάω με το 'μπαίνω εγω, βγαίνει άλλη'!!!!!
αχαχαχα

φοβερό!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

καρασμάτς!

kryos είπε...

Μ αρέσει να σας διαβάζω :)σας φαντάζομαι να πίνετε καφέ μαζί.... πάντως συμφωνείτε ότι διαφωνείτε.

Να πω ότι κι εμένα μου αρέσουν τα στιχάκια και τα τσιτάτα....όχι όλα φυσικά....αλλά μου φαίνεται περίεργο κάτι που έγινε συνήθεια...να ακούς δηλ δήλωση "δεν μου αρέσουν τα τσιτάτα" χωρίς να εννοείς κάτι συγκεκριμένο...πως τα απορρίπτεις όλα μαζί? ... δεν είναι σαν να απορρίπτεις όλα τα βιβλία μαζί ?

Συμφωνώ με τον φίλο μου τον Ταρκόφσκυ....θυμήθηκα μια φράση που είχε πει η θεία Ροζ στο βιβλίο του μικρού Oscar " κι αν δεν υπάρχει ο θεός κάντον να υπάρχει " στις δύσκολες στιγμές χρειάζεσαι κάτι που είναι πιο πάνω για να επικαλεστείς.

Κρατάω το "Μείνε ήρεμος στο μέσο της βοής και της βιασύνης. Αναλογίσου την ειρήνη που βασιλεύει στη σιωπή." πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό και όχι ακατόρθωτο να κρατάς την εσωτερική σου γαλήνη (όσο μπορείς φυσικά )...όποτε κατάφερα να συντονιστώ στην "βραδύτητα" του νου πάντα κουβαλούσε δώρα μαζί της...πιστεύω ότι μπορείς να κινείσαι πολύ γρήγορα χωρίς να βιάζεσαι.....αυτή η βιασύνη που μας τρώει είναι σχεδόν πάντα νοητική.

Χάρηκα που σε διάβασα Αλεξάνδρα ...ακόμα κι αν διαφωνούν οι φιλενάδες σου εσύ να τα γράφεις για μας :)

Ένα υπέροχο βράδυ σου εύχομαι !!!

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: νομίζω πως τίποτα δεν είναι τυχαίο...

Εχεις καταλάβει... χαίρομαι που έχω καταλάβει...

Φιλενάδα αλήθεια άλλη βγαίνει... αν με δεις δεν θα με γνωρίζεις...

Φιλάκια.

Υγ Είδες το φεγγάρι απο το παράθυρό μου;

Αλεξάνδρα είπε...

@kryos: οι καλύτερες κουβέντες εκεί γίνονται παρέα με τον καφέ.

Μπα δεν διαφωνούμε στην ουσία...

Τι βιβλίο και αυτό του Oscar!!!

Ναι ήταν ωραία φράση αυτή. Πόσοι λίγοι αγαπούν τις σιωπές μας όμως...

Ονειρα γλυκά

φιλιά

ζαφορα είπε...

Πράγματι πόσο τα έχουμε ανάγκη
όλα αυτά και πόσο μας λείπουν
η τα ξεχνάμε ζώντας σε μια
εποχή απάνθρωπη και ανελέητη.
Όμως κάπου μέσα μας υπάρχει
το ΘΕΛΩ και το ΜΠΟΡΩ.
Ας τα ξυπνήσουμε λοιπόν,
πριν να είναι αργά.

Μια γλυκιά καλημέρα.

maya είπε...

δεν φαντάζεσαι ΤΙ φεγγάρι βλέπω ΤΩΡΑ!
καλημέρα πανέμορφη, μου λέει!

τέτοιο χρώμα... πριν χαράξει η μέρα...


σκέτη κάβλα!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.σε σκέφτηκα όταν σηκώθηκα και το είδα.
γι'αυ΄το γελάω τώρα που βρήκα το σχόλιο σου απο χτες!

Αλεξάνδρα είπε...

@ζαφορα: έτσι είναι κορίτσι μου. Τα αποτέλεσμα εξαρτάται από τις δικές μας επιλογές.

Καλή σου μέρα!

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: μμμ μπορώ να το φανταστώ!

Χαίρομαι που με άγγιξε η σκέψη σου.

Με θωρακίζουν οι σκέψεις και η καλημέρα σου...

Σήμερα όλα θα είναι όμορφα.

Φιλιά

maya είπε...

μέχρι πολύυυυυ αργά.....

:))))))))))))))))

Μαρινα ..... είπε...

xaxaxaxa...σας παρακολουθω....
(κι εγωωωωωωω....όπως η ταλι...
κι εγω ΔΕΝ παω κομμωτηρια....ΔΕΝ γυμναζομαι-απορω πως χαλαρωνω mila mojia)

δεν χαλαρωνω λοιπον...
παλευω...με τις" μαυρες μου"....και προσπαθω να ζεστανω μεσα μου τους " κανόνες" του Συγγραφεα αυτης της επιστολης...

λιγο έγερνα προς maya...(στα πρεπει αντιδρουσα πάντα)

μετα...διαβάζοντας σε ΕΛΠΙΔΑ μου,
ειπα.." μαλλον εχεις τις κακες σου μαρινακι, γι αυτο δεν ζεσταινονται με τιποτα αυτες οι προτροπες..."....

δεν ξερω..δεν ξερω....


mila mojiaaaaa!!!!!! γι΄αυτο ξεσπας στα γυμναστηρια ε;;;;;;;


φιλι φιλι
ανασα ανασα
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ της ΕΛΠΙΔΑΣ (μου)

ΑΡΙΕΛ είπε...

Αλεξάνδρα μου καλησπέρα, είμαι η Μαρία η αδελφή της Άννας και σου γράφω για να σε καλέσω να επισκεφτείς το blog μου, που έφτιαξα μόλις χθες.. είμαι καινούργια λοιπόν στο club, οπότε συγχώρησε μου πιθανά τρανταχτά λάθη.. θα τα λέμε
www.aponera.blogspot.com

Αλεξάνδρα είπε...

@μαρινα γ: αν είναι να βάζεις προσπάθεια, άστο...

Δεν μίλησε μέσα σου... και δεν είναι καθόλου κακό αυτό...

Είσαι επαναστάτρια όχι λιγότερο απ΄την maya και δεν σου αρέσουν οι παραινέσεις...

Να μου προσέχεις ναι;
Θυμάμαι ακόμα την κουβέντα σου.
Την έχω φυλαγμένη στο κινητό μου.

Είσαι πολύτιμη φίλη

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@αριελ: καλωσόρισες στην blogογειτονιά μας. Θα έρθω να δω τι όμορφο σπιτάκι έφτιαξες.

Θα τα λέμε!

Αλεξάνδρα είπε...

...και για να κάνει τον κύκλο της αυτή η ανάρτηση σας παραθέτω ένα ρητό, ξέρετε εσείς από αυτά που δεν σας αρέσουν και εγω στέκομαι και παρακολουθώ τις αντιδράσεις σας χαμογελώντας....

...Οι άντρες που έχουν τρυπήσει τ΄αυτιά τους είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για γάμο. Εχουν νιώσει πόνο και έχουν αγοράσει κοσμήματα

Πάμε γι άλλα....

Takiz είπε...

...και μετά από όλα αυτά τελικά αναρωτιέσαι, είσαι ο εαυτός σου; Δύσκολη η ερώτηση ή η απάντηση;

Καλό βράδυ αγαπητή Αλεξάνδρα

ikor είπε...

Πολύ όμορφες φράσεις. Γεμάτες περιεχόμενο. Όλες.

Κάνω paste μόνο δυο. Επειδή μου θυμίζουν ότι η ζωή είναι ιστιοφόρο:

"Ακολούθησε τη ροή του χρόνου με αρμονία.


Μην αποζητάς μια εποχή που έχει πια περάσει."

Καλησπέρα Αλεξάνδρα! Αέρας στα πανιά σου!

Αλεξάνδρα είπε...

@takiz: το θέμα είναι ξέρουμε τον εαυτό μας;

Να περνάς όμορφα. Πάντα μελωμένοι να είστε.

Καλό βράδυ!

Αλεξάνδρα είπε...

@ikor: τρέχουμε πιο γρήγορα και διαταράσσουμε την αρμονία σε σχέση με τον χρόνο.

Το να στέκεσαι στο παρελθόν, σου στερεί το παρόν και το μέλλον...

Σε ευχαριστώ που πέρασες

Καλό Σ/Κ