
Κωνσταντίνε
Χαίρομαι που ακόμα τα κεράκια δεν καλύπτουν την τούρτα των γενεθλίων σου.
Χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα από κοντά.
Χαμογέλασα με την ΔΕΗ που σε δυσκόλεψε σήμερα. Πάντα βρίσκει τις πιο κατάλληλες μέρες...
Εύχομαι να χαμογελάς,
Εύχομαι να αγαπάς
Εύχομαι ποτέ να μην σβήσει η φλόγα της ελπίδας
Εύχομαι Υγεία
Εύχομαι τα όνειρα να πραγματοποιηθούν.
Εύχομαι να τα πούμε πάλι σύντομα!
Η μικρή Ανθή σου στέλνει ευχές και φιλιά. Της είπα πως έχεις φυλάξει την ζωγραφιά της και τότε έτρεξε και σου έφτιαξε άλλη μια. Μόνο που φέτος έγραψε και το όνομά σου. Πάει Β Δημοτικού πια...

13 σχόλια:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ξανά και ξανά!!!!!
η ζωγραφιά της ανθής
είναι α-πι-στευ-τη!
τι δώρο ε??!!!!!
έχω κολλήσει.
ναμαστε καλά να γιορτάζουμε!
γεια σου ρε φιλενάδα!!!!!!
καλημέρα!!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
@maya: ποιά είναι η πλάκα. Ηθελε να θυμηθεί τι του είχε ζωγραφίσει πέρσι για να μην κάνει ίδια ζωγραφιά.
Δεν φανταζόμουν πως θα του έφτιαχνε μια τόσο όμορφη τούρτα.
Να είμαστε καλά και να έχουμε πάντα γύρω μας φίλους να ακουμπάμε πάνω τους τις ευχές μας.
Καλημέρα!
να τον χαιρόμαστε
χρονια του πολλα!!!!!!
Η κορουλα τρμερη αισθητικη ετσι; Ωραιος συνδιασμος χρωματων!!!
Καλημερα!!
Σου χω πει οτι η μικρη ζωγραφιζει υπεροχα?
οτι ειναι ενα χαρουμενο και σιγουρα γελαστο παιδι..?
να τηςτο καλλιεργησεις οσο μπορεις
Κωσταντινε Χρονια Πολλα κι απο δω
στο κοκκινο σου εχω βαλει ΤΗΝ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΤΟΥΡΤΑ
ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!?
σιγάααααααααα πια!
τσκ!
πεταλουδισε κανεις???
πφφφφ
~^^^~^^^~^^^^^^~~~^~^~~^^^~~^
φρουτ!
φρουτ λεμε!!!!!!!!!!
ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ??
ΠΕΙΝΑΣ?????????
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
Αλεξάνδραα μουουουου!
τι είναι αυτά;
σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!
θα μου φιλήσεις την Ανθή μας και θα της δώσεις μια μεγάλη αγκαλιά!
με σκλάβωσε ξανά.
τι άλλο να πω;
μόλις γύρισα-άλλη μια σούπερ κουραστική μέρα- και πέρασα να "δω" πώς είσαι και να πω μια καληνύχτα.
και κοίτα πού έπεσα!
από κάποιες απόψεις ήταν τα χειρότερα γενέθλια της ζωής μου.
χαίρομαι που υπάρχεις στη ζωή μου,εσύ και η Ανθή βεβαίως, η Μάγια, η Στέλλα και η Τάλι και μου φωτίσατε υπέροχα την ημέρα!
Σας ευχαριστώ..
υγ: δε νομίζω ότι υπάρχει αμφιβολία πλέον για το ποια έφτιαξε την ομορφότερη τούρτα...
@deedee: παίρνει άλλη αξία η ζωή με τα παιδιά.
Είναι καλόκαρδη και χαμογελαστή.
Χρόνια του Καλά!
@talisker: έχει καλά πρότυπα... Την Maya ας πούμε και τα χρώματά της.
Ναι είναι χαμογελαστή!
Θα σκάσει με τόσες τούρτες ο άνθρωπος. Τίποτα άλλο δεν βρήκατε να του φτιάξετε;;;
Τώρα μια αράχνη πως φιλιώνει με μια πεταλούδα;
Μάλλον όπως εγω με την σκιά μου ε;
@κωνσταντίνος π: καλέ μουουουουου ήταν τίποτα μπροστά σε όσα θα ήθελα.
Η Ανθή διάβασε το σχόλιό σου και ένα χαμόγελο ζωγράφισαν τα λόγια σου.
Το κατάλαβα πως δεν ήταν η ιδανική μέρα και το ένιωσα επίσης.
Χαιρόμαστε και εμείς που υπάρχεις στην δική μας!!!
Επρεπε να έβλεπες το διπλό χαμόγελο πάνω στην τελευταία πρότασή σου....
Να είσαι πάντα χαρούμενος!
Φιλιά
Δημοσίευση σχολίου