...Η ζωή μαθαίνω - πάντα μαθητευόμενη - πως δεν είναι για χόρταση. Μια πρόσφατη απώλεια ήρθε να μου το θυμίσει... Δεν ξέρω αν τα χρόνια που θα περπατήσω στη ζωή θα είναι πολλά, μα κάνω ότι μπορώ να είναι καλά. Δεν θέλω να μετανιώσω για μια καλή κουβέντα που δεν είπα, για ένα καλό φαγητό που βαρέθηκα να μαγειρέψω, για μια αγκαλιά που δίστασα να δώσω... Κι αν οι πρωτιές συνήθως είναι καλές για μένα είναι η πρώτη χρονιά στη ζωή μου που στερήθηκα τις ευχές σου και την αγκαλιά σου και τέτοια πρωτιά δεν την γύρεψα ποτέ. Να είμαστε όλοι καλά και να περνάμε ακόμα καλύτερα!!!
Τρίτη, Αυγούστου 30, 2011
Κάποιος γιορτάζει κι είμαι εγώ...
...Η ζωή μαθαίνω - πάντα μαθητευόμενη - πως δεν είναι για χόρταση. Μια πρόσφατη απώλεια ήρθε να μου το θυμίσει... Δεν ξέρω αν τα χρόνια που θα περπατήσω στη ζωή θα είναι πολλά, μα κάνω ότι μπορώ να είναι καλά. Δεν θέλω να μετανιώσω για μια καλή κουβέντα που δεν είπα, για ένα καλό φαγητό που βαρέθηκα να μαγειρέψω, για μια αγκαλιά που δίστασα να δώσω... Κι αν οι πρωτιές συνήθως είναι καλές για μένα είναι η πρώτη χρονιά στη ζωή μου που στερήθηκα τις ευχές σου και την αγκαλιά σου και τέτοια πρωτιά δεν την γύρεψα ποτέ. Να είμαστε όλοι καλά και να περνάμε ακόμα καλύτερα!!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
11 σχόλια:
Λυπαμαι για την απωλεια σου! Ειχε πολλες απο οσο ειδα αυτο το καλοκαιρι...Να εισαι καλα και χρονια σου πολλα!
Χαίρομαι στις χαρές σου και λυπάμαι στις λύπες σου.
Εύχομαι μόνο χαρές να σου φέρνει η ζωή !
Χρόνια καλά, μεστά με αγάπες!!!
και φιλιά. πολλά φιλια κερασένια !
@BUTTERFLY: σε ευχαριστώ πεταλούδα μου! Δυστυχώς όσο περισσότερο περπατάμε στη ζωή τόσο περισσότερες χαρές και λύπες ζούμε...
@Sweet cherry - Zouzouna: γλυκιά μου σε ευχαριστώ κι εγω το ίδιο εύχομαι για όλους!
Καλό φθινόπωρο να έχουμε με τα κεφάλια έξω!
φιλιά πολλά!!
Αλεξανδρα μου
σε σκεφτηκα αλλα ελειπα κι εχω χασει ολα τα τηλεφωνα
Στειλε μου παλι το κινητο σου πλιιιιζ :)
Χρονια πολλα πολλα πολυτιμα με υγεια κι ευτυχια!!
Λυπαμαι για την απωλεια σου!!
xxxxxxxxxx
..και με ρώτησε η μάνα πάνω στη παραζάλη του πυρετού της.. άλλη αλεξάνδρα έχεις;.. κι εγώ ακόμα πιό παραζαλισμένος χωρίς πειρετό.. όχι της απάντησα.. :) :)
χρόνια πολλά.. έστω και καθυστερημένα.. πάμε μπροστά με τα ωραία και τα άσχημα.. :) :)
@Dee Dee μου σε ευχαριστώ πολύ. Τώρα το έχεις και πάλι το κινητό μου :-)
Οσο για την απώλεια νομίζω πως ακόμα δεν έχω λόγια. Ενας σπάνιος άνθρωπος που είχα την τύχη να με γεννήσει έφυγε με την βοήθεια των ανθρώπων που έδωσαν τον όρκο του Ιπποκράτη...
@koulpa σε ευχαριστώ πολύ!!! Οι ευχές δεν καταλαβαίνουν τον χρόνο, είναι πάντα ευχές.
Ναι, η ζωή συνεχίζεται ακόμα κι αν οι πιο αγαπημένοι μας άνθρωποι την εγκατέλειψαν...
Ευχομαι μια καλη χαμογελαστη εβδομαδα με τα λιγοτερα προβληματα.Να εισαι καλα και καλο φθινοπωρο.Xρονια σου πολλα και ευτυχισμενα καπως καθυστερημενα βεβαια.
Καλα Χριστουγεννα Αλεξανδρα μου! Ελπιζω να εισαι καλα και να επιστρεψεις συντομα!
Χρόνια πολλά και καλά Πεταλούδα μου. Εχω περάσει και καλύτερες μέρες αλλά δεν παραπονιέμαι...
Μου έλειψε η μπλογκογειτονιά...
Δημοσίευση σχολίου