Παρασκευή, Δεκεμβρίου 24, 2010

ΦΟΙΒΟΣ ΔΕΛΗΒΟΡΙΑΣ-ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

12 σχόλια:

Αλεξάνδρα είπε...

Νομίζω πως είναι η ομορφότερη κάρτα που έλαβα φέτος και την μοιράζομαι μαζί σας.

Σε ευχαριστώ Τόνια!!!

faraona είπε...

We Wish You a Merry♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪ Christmas♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪We Wish You a Merry ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪Christmas ♥ ♥ ♥We Wish You A Merry ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪Christmas ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪...And A Happy New Year!♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪..♥ ♥ ♥ ...2011 !!!!!!!!!!



Αλεξάνδρα μου χρόνια πολλά και καλές γιορτές!

Я верю в Сталина είπε...

Βρε βρε βρε!.. Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά!


Φιλιά σε όλους!!!!!!

Roadartist είπε...

Xρόνια πολλά :)

Και καλά!!

Αγάπη,

υγεία :)

Vassilis Stranger είπε...

Χρόνια Πολλά, Χρόνια Καλά, Χρόνια Ευτυχισμένα.
Σ΄εσένα και την οικογένεια σου.

Αλεξάνδρα είπε...

@faraona Χρόνια Πολλά αλλά και Καλά γεμάτα έμπνευση, υγεία και χαρά!!!
Να χαίρεσαι όσους αγαπάς!

Αλεξάνδρα είπε...

@marco ναι βρε δεν ξεχνάω εύκολα, ήμουν στο εξοχικό μου...

Χρόνια Πολλά και καλά!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@Roadartist: να σαι καλά κορίτσι μου!!!!

Χρόνια πολλά πρώτα με υγεία κι ύστερα με πολύ αγάπη και όνειρα!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@Vasiliss Stranger

Να χαίρεσαι κι εσυ την οικογένειά σου!

Πως του πάνε τα στρατιωτικά του Γιάννη σου!!!

Νομίζω πως θα καταφέρουμε να τα πούμε από κοντά κάποια απ΄αυτές τις μέρες

:-)))

Χρόνια Πολλά και Καλά!!

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Αλεξάνδρα μου,
αφήνω στα χέρια σου τα τρία δώρα των μάγων: Ειρήνη, Αγάπη και Υγεία. Όχι απαραίτητα μ αυτή τη σειρά..

Καλή και Δημιουργική Χρονιά!

Dee Dee είπε...

Χρονια πολλα και καλα κι απο δω Αλεξανδρα μου :)

Η καρτα αυτη με εντυπωσιασε κι εμενα πολυ :)Καλα εκανες και την μοιραστηκες :)

Καλο υπολοιπο εορτων!!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

koulpa είπε...

ωωωω δε πέρασα ούτε από εδώ.. :):)
χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα να χαίρεσαι την οικογένεια :):)