...τι κρίμα που η μοίρα πολλών θησαυρών είναι να μένουν χαμένοι σε κάποιους βυθούς... 12-5-09 AK
"Δίνουμε ζωή στους εφιάλτες και κοιμίζουμε τα όνειρά μας" 5-6-08 AK
We Wish You a Merry♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪ Christmas♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪We Wish You a Merry ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪Christmas ♥ ♥ ♥We Wish You A Merry ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪Christmas ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪...And A Happy New Year!♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪..♥ ♥ ♥ ...2011 !!!!!!!!!!
12 σχόλια:
Νομίζω πως είναι η ομορφότερη κάρτα που έλαβα φέτος και την μοιράζομαι μαζί σας.
Σε ευχαριστώ Τόνια!!!
We Wish You a Merry♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪ Christmas♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪We Wish You a Merry ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪Christmas ♥ ♥ ♥We Wish You A Merry ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪Christmas ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪...And A Happy New Year!♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪..♥ ♥ ♥ ...2011 !!!!!!!!!!
Αλεξάνδρα μου χρόνια πολλά και καλές γιορτές!
Βρε βρε βρε!.. Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά!
Φιλιά σε όλους!!!!!!
Xρόνια πολλά :)
Και καλά!!
Αγάπη,
υγεία :)
Χρόνια Πολλά, Χρόνια Καλά, Χρόνια Ευτυχισμένα.
Σ΄εσένα και την οικογένεια σου.
@faraona Χρόνια Πολλά αλλά και Καλά γεμάτα έμπνευση, υγεία και χαρά!!!
Να χαίρεσαι όσους αγαπάς!
@marco ναι βρε δεν ξεχνάω εύκολα, ήμουν στο εξοχικό μου...
Χρόνια Πολλά και καλά!!!
@Roadartist: να σαι καλά κορίτσι μου!!!!
Χρόνια πολλά πρώτα με υγεία κι ύστερα με πολύ αγάπη και όνειρα!!!
@Vasiliss Stranger
Να χαίρεσαι κι εσυ την οικογένειά σου!
Πως του πάνε τα στρατιωτικά του Γιάννη σου!!!
Νομίζω πως θα καταφέρουμε να τα πούμε από κοντά κάποια απ΄αυτές τις μέρες
:-)))
Χρόνια Πολλά και Καλά!!
Αλεξάνδρα μου,
αφήνω στα χέρια σου τα τρία δώρα των μάγων: Ειρήνη, Αγάπη και Υγεία. Όχι απαραίτητα μ αυτή τη σειρά..
Καλή και Δημιουργική Χρονιά!
Χρονια πολλα και καλα κι απο δω Αλεξανδρα μου :)
Η καρτα αυτη με εντυπωσιασε κι εμενα πολυ :)Καλα εκανες και την μοιραστηκες :)
Καλο υπολοιπο εορτων!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ωωωω δε πέρασα ούτε από εδώ.. :):)
χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα να χαίρεσαι την οικογένεια :):)
Δημοσίευση σχολίου