Τρίτη, Μαΐου 18, 2010

Εμείς...


-Είναι άγριος;

-Μπα, ήρεμος σαν γάτα, έλα!

Ενα γρίλισμα που έγινε έντονο γαύγισμα απ΄το στόμα του Trap διέψευσε τα λόγια μου... "Μα, τι έπαθε; Δεν το έχει ξανακάνει ποτέ" σκέφτηκα...

-Μπα, δεν έρχομαι. Φεύγω

...είπες κι έφυγες... για να μείνεις...

Η αγάπη μας είναι στην εφηβεία της. Ετων 14 παρακαλώ!

Να μας χαιρόμαστε Αγάπη Μου!!!

12 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Χιλια χρονια αγαπημενοι με υγεια Αλεξανδρα μου!!!

Να ειστε παντα ενωμενοι, αγαπημενοι και δημιουργικοι!!!

xxxxxx

Αλεξάνδρα είπε...

@Dee Dee
σε ευχαριστούμε πολύ Κατερίνα. Το ίδιο ευχόμαστε κι εμείς σε εσας!

Φιλιά σε όλους σας!!

BUTTERFLY είπε...

Αχ Αλεξανδρα μου!!! Να ειστε παντα αγαπημενοι, ερωτευμενοι και δεμενοι!

Я верю в Сталина είπε...

Πολύχρονοι! Να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται!!!!

Aggelos Spyrou είπε...

ΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

Όλο γιορτές, πανηγύρια κι επετείους είμαστε!!!!!

Πάντα ενωμένοι και αγαπημένοι!!!

:)

Αλεξάνδρα είπε...

@Butterfly: σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές!!!

@questionidifeeling: σε ευχαριστούμε dr. Χεχε τον χαίρομαι όσο μπορώ και όσο αντέχει!!!

@aggelos spyrou: τι να κάνουμε, πάντα ενάντια στο ρεύμα εμείς. Σε περίοδο κρίσης χαρές και πανηγύρια ;-Pppppp
Να χαίρεσαι τον μπόμπιρά σου που είχε γενέθλια! Εστειλα sms... μα δεν το δες μάλλον...

φιλιά

tzotza είπε...

happy anniversary αλεξανδρα μου!!!
παντα αγαπημενοι να ησαστε!!!
σας ευχομαι μονο τα καλυτερα!!!!
και να κρατατε χερακια πολλα χρονια ακομη!!!
:))))

σε φιλω!!!
:)))))

Αλεξάνδρα είπε...

@tzotza: σε ευχαριστώ κορίτσι μου!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΡΓΗΣΑ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΑΦΗΝΩ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ.
ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

faraona είπε...

Αγαπημένοι και δεμένοι με αληθινά αισθήματα Αλεξάνδρα μου.
Σε φιλώ.

Αλεξάνδρα είπε...

@JK Skroutzako: ποτέ δεν είναι αργά για τις ευχές.

Σ ευχαριστώ πολύ!

Αλεξάνδρα είπε...

@faraona: σε ευχαριστώ πολύ καλή μου...