-Είναι άγριος;
-Μπα, ήρεμος σαν γάτα, έλα!
Ενα γρίλισμα που έγινε έντονο γαύγισμα απ΄το στόμα του Trap διέψευσε τα λόγια μου... "Μα, τι έπαθε; Δεν το έχει ξανακάνει ποτέ" σκέφτηκα...
-Μπα, δεν έρχομαι. Φεύγω
...είπες κι έφυγες... για να μείνεις...
Η αγάπη μας είναι στην εφηβεία της. Ετων 14 παρακαλώ!
Να μας χαιρόμαστε Αγάπη Μου!!!
12 σχόλια:
Χιλια χρονια αγαπημενοι με υγεια Αλεξανδρα μου!!!
Να ειστε παντα ενωμενοι, αγαπημενοι και δημιουργικοι!!!
xxxxxx
@Dee Dee
σε ευχαριστούμε πολύ Κατερίνα. Το ίδιο ευχόμαστε κι εμείς σε εσας!
Φιλιά σε όλους σας!!
Αχ Αλεξανδρα μου!!! Να ειστε παντα αγαπημενοι, ερωτευμενοι και δεμενοι!
Πολύχρονοι! Να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται!!!!
ΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
Όλο γιορτές, πανηγύρια κι επετείους είμαστε!!!!!
Πάντα ενωμένοι και αγαπημένοι!!!
:)
@Butterfly: σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές!!!
@questionidifeeling: σε ευχαριστούμε dr. Χεχε τον χαίρομαι όσο μπορώ και όσο αντέχει!!!
@aggelos spyrou: τι να κάνουμε, πάντα ενάντια στο ρεύμα εμείς. Σε περίοδο κρίσης χαρές και πανηγύρια ;-Pppppp
Να χαίρεσαι τον μπόμπιρά σου που είχε γενέθλια! Εστειλα sms... μα δεν το δες μάλλον...
φιλιά
happy anniversary αλεξανδρα μου!!!
παντα αγαπημενοι να ησαστε!!!
σας ευχομαι μονο τα καλυτερα!!!!
και να κρατατε χερακια πολλα χρονια ακομη!!!
:))))
σε φιλω!!!
:)))))
@tzotza: σε ευχαριστώ κορίτσι μου!
ΑΡΓΗΣΑ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΑΦΗΝΩ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ.
ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.
Αγαπημένοι και δεμένοι με αληθινά αισθήματα Αλεξάνδρα μου.
Σε φιλώ.
@JK Skroutzako: ποτέ δεν είναι αργά για τις ευχές.
Σ ευχαριστώ πολύ!
@faraona: σε ευχαριστώ πολύ καλή μου...
Δημοσίευση σχολίου