Μωρό μου ένα ταξίδι η ζωή γεμάτη περιπέτειες...
Εύχομαι η βαλίτσα σου να είναι εξοπλισμένη με ΥΓΕΙΑ, γιατί είναι όμορφο να ταξιδεύεις γερή και δυνατή. ΑΓΑΠΗ, γιατί μόνο αυτή μπορεί να κάνει την διαφορά, ΧΑΡΑ, γιατί όλα είναι όμορφα κοντά της.
Να έχεις συνοδοιπόρους στο ταξίδι σου, να περπατούν δίπλα σου, χωρίς όμως να στερούν την ελευθερία σου. Να διαβάζεις και να σέβεσαι τις πράξεις των ανθρώπων που το πέρασμά τους απ΄την ζωή έγινε σκαλοπάτι για να ανέβουμε εμείς λίγο ψηλότερα.
Να αγαπάς τον εαυτό σου γιατί μόνο όταν έχεις αγάπη μπορείς να δώσεις. Να μην ζητάς περισσότερα απ΄όσα μπορεί να σου δώσει ο εαυτός σου και να έχεις υπομονή και επιμονή απέναντι σε ότι θέλεις να κατακτήσεις. Να έχεις αρμονία (δηλαδή ισορροπία, καρδιά μου, μεταξύ της ψυχής σου και του σώματος που διάλεξε η ψυχή για να κατοικήσει).
Να επιλέγεις την φωνή της καρδιάς σου κι ας είναι μεγαλύτερο το κόστος. Η ζωή αξίζει μόνο όταν την χρωματίζουμε με τα δικά μας χρώματα. Να αποδέχεσαι και να θυμάσαι πως υπάρχει μόνο μια γωνιά που μπορείς με σιγουριά να ξέρεις πως μπορεί να γίνει καλύτερη κι αυτή η γωνιά είναι ο εαυτός σου.
Σ ευχαριστώ που η παρουσία σου στην ζωή μου, μου υπενθύμισε έννοιες και πράγματα, που η ενήλικη ζωή με έκανε να ξεχάσω...
Σ ευχαριστώ που μπορείς να μου λες "δεν πειράζει μαμά" "το ξέρω πως δεν το ήθελες" "σ΄αγαπώ πολύ πολύ" κάθε φορά που κάνω λάθος...
Να θυμάσαι στα δύσκολα το "παιχνίδι" μας: "Μ΄αγαπάς;" με ρωτάς "Οχι δεν σ΄αγαπώ" σου απαντώ για να κόψω την αμήχανη σιωπή "ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ κουκλίτσα μου" και θα έχω ΠΑΝΤΑ ανοιχτή την αγκαλιά μου για σένα!

9 σχόλια:
Τί να πώ εγώ; Μόνο οι ευχές σου φτάνουν και περισσεύουν!
Να τη χαίρεσαι και να τη δείς να ζει στην απόλυτη ευτυχία... :)
Να την χαίρεσαι Αλεξάνδρα!!!
Νάναι γερή ,δυνατή,όμορφη ,ευτυχισμένη κι όλόφωτη!
Να ζήσει το καμάρι σου και να την καμαρώνεις!!!
KALO MHNA!!!
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
ευχομαι διπλα ολα οσα υπεροχα της ευχηθηκες εσυ :)
Να την χαιρεσαι Αλεξανδρα μου!!!
Να ειστε καλα να χαιρεστε η μια την αλλη!
Να τη χαίρεσαι και να σε χαίρεται πάντοτε Αλεξάνδρα μου.
Καλό μήνα!!!
Σας ευχαριστώ πολύ, τόσο εγω, όσο κι η Ανθή, για τις ευχές σας!!!
Χρονια πολλα Αλεξανδρα μου, με υγεια! Μπηκα και γεμισε η ψυχη μου...
φιλακια πολλα!
Να ζήσει μια ζωή ουσιαστική και πανέμορφη η Ανθούλα σου Αλεξάνδρα μου .... κι όταν θα διαβάζει αυτές τις γραμμές είμαι σίγουρος ότι ήδη θα ξέρει ότι έχει μια θαυμάσια μανούλα , πολύτιμο συνοδοιπόρο !!!
Φιλιά πολλά και μια υπέροχη νυχτιά θα σου ευχηθώ !!!!
Δημοσίευση σχολίου