...τι κρίμα που η μοίρα πολλών θησαυρών είναι να μένουν χαμένοι σε κάποιους βυθούς... 12-5-09 AK
"Δίνουμε ζωή στους εφιάλτες και κοιμίζουμε τα όνειρά μας" 5-6-08 AK
Δευτέρα, Δεκεμβρίου 21, 2009
Μικρές Χαρές
Τι να προσθέσω στην καταπληκτική, για μια ακόμη φορά, δουλειά του Κωνσταντίνου Πιλάβιου...
Υπενθυμίζω την παλιότερη δουλειά του με τίτλο "Τι είναι αυτό;"
Έτυχε και το είδα το video λίγο πριν το κάνεις ανάρτηση Αλεξάνδρα μου .... στην αρχή ενθουσιάστηκα και σκέφτηκα να του βάλω κι εγώ link , ειναι πραγματικά πολύ καλή δουλειά και μεταφέρει ένα πολύ όμορφο, αισιόδοξο μήνυμα για όλους μας .
Όμως όσο το σκεφτόμουν όλο και ένιωθα κάπως περίεργα ...σκεφτόμουν το πως θα ένιωθε ένας πραγματικός τυφλός αν μπορούσε να το δει .... και ειδικά εδώ στο Ελλαδιστάν που θα πρέπει να παλέψεις ακόμη και για τα αυτονόητα ..είμαστε τελικά τόσο αχάριστοι που μας χρειάζεται ένας άνθρωπος που στερείται την όραση του για να μας πείσει ότι η ζωή είναι όμορφη ? ... κι έχουμε το δικαίωμα να το πούμε αυτό για λογαριασμό του ?
Μετά θυμήθηκα ένας τυφλό εκ γενετής που πέτυχε τόσα πολλά στη ζωή του ...μέχρι και κανάλι για τυφλούς μπόρεσε να δημιουργήσει στην Αμερική ...το πρώτο του βιβλίο λεγόταν " δεν χρειάζεται να είσαι τυφλός για να δεις " .... το δεύτερο "Το υπέρτατο δώρο " που γυρίστηκε και ταινία .... σκέφτηκα ότι εκείνος θα έσφιγγε το χέρι του Πιλάβιου ...για όλους μας ..
Καλή χρονιά κι από δω καλή μου φίλη ...χαίρομαι και νιώθω τόσο όμορφα και οικεία εδώ μέσα , στο υπέροχο ψηφιακό σου σπίτι ...να σαι καλά .
Δεν είναι πολύς καιρός που ανακάλυψα κι εγώ τον Κων/νο Πιλάβιο. Περίπου δύο αναρτήσεις μου πριν, είχα βάλει κι ένα λινκ στο "Μικρές Χαρές". Άργησα να τον "πάρω χαμπάρι" και τα είχα δει και τα δύο μαζεμένα.
Ειδικά με το "Τι είναι αυτό" θυμάμαι να τρέχουν δάκρυα από μόνα τους, αβίαστα... κι εγώ να 'χω μείνει ν' αναρωτιέμαι πόσο "μάγος" μπορεί να είναι κανείς για να καταφέρει να μου προκαλέσει κάτι τέτοιο. Και μάλιστα μέσα από τόση απλότητα, χωρίς φανφάρες εντυπωσιασμού!
Νομίζω πως στα πλαίσια των απολογισμών και των επαναπροσδιορισμών που μας πιάνουν όλους αυτές τις μέρες, ήταν η καλύτερη ανάρτηση που θα μπορούσε να γίνει, αυτά τα δύο βιντεάκια.
Εύχομαι, να καταφέρουμε να λειτουργούμε περισσότερο μέσα σ' αυτό το πνεύμα!!! Όχι μόνο για το 2010, αλλά για όλη μας τη ζωή... Κερδισμένοι θα βγούμε!
@kryos: οι προσωπικές αλλαγές και βελτιώσεις σιγά σιγά φέρνουν μεγαλύτερες κοινωνικές αλλαγές και το ξέρεις καλά αυτό.
Οταν συνειδητά σταματήσουμε να κάνουμε τους "έξυπνους" κι αφήνουμε ελεύθερα τα παρκινγκ για ανάπηρους, όταν συνειδητά δεν θα κλείνουμε τα πεζοδρόμια με τα αυτοκίνητά μας, όταν θα προσπαθήσουμε να καταλάβουμε πως είναι να είσαι τυφλός, χωρίς να χρειαστεί να γίνουμε, τότε ο πολιτισμός μας θα ανέβει ένα σκαλοπάτι.
Ως τότε να μας χαιρόμαστε.
Καλή πρόοδο έλεγαν όταν είμασταν παιδιά. Να ευχηθώ καλά μυαλά μια και μεγαλώσαμε.
Καλή χρονιά να έχουμε
με Υγεία - Αγάπη - Χαρά και αρκετή Τύχη, γιατί είπαμε στο Ελλαδιστάν είναι πολλά αφημένα στην τύχη τους...
χαίρομαι που γειτονεύουμε και που η γειτονιά μας είναι όμορφη!
@negma: μικρές κουκίδες χρόνου τα βιντεάκια που καταφέρνουν πράγματι να πουν τόσα πολλά και καταφέρνουν να μας εστιάσουν στα σημαντικά και πραγματικά σπουδαία.
Την παρέα σου ξέρεις πως δεν την χορταίνω κι έτσι η πρώτη μου ευχή είναι να τα πούμε από κοντά σύντομα.
Αλεξάνδρα, σε επέλεξα για το ηλιόλουστο βραβείο των μπλογκς. Θα το παραλάβεις στη χώρα του ονείρου. http://elenitheof.blogspot.com/ Εύχομαι το 2010 να κάνει τα όνειρά σου αληθινά.
21 σχόλια:
ΥΠΕΡΟΧΟ, ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ !!!!
Καλο βραδακι Αλεξανδρα μου
ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ.
ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.
να εισαι ομορφα ρε φιλεναδα!!!!!!!!!!
ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ και το ξερεις...
με τον Κωνσταντινο Πιλαβιο κολλησα και ψαχνω τις δουλειες του...
για αισιοδοξια...
για δειγματα Ζωης...
για ...πολλα μαλλον
για πολλα
να εισαι καλα φιλεναδα!!!!!!!
ναι. δεν τόχω με τα βίντεο... με ξέρεις.
αλλά κάποια στιγμή θα κάτσω.
κάτι θα ξέρεις για να τάβαλες !!
:)
ξε-χάσου λέμε!
χχχχχχχχχχχχχχχ
@Dee Dee: είμαι χρόνια κυνηγός τέτοιων στιγμών...
Ενα πεντάλεπτο του Πιλάβιου αρκεί να σε επαναφέρει στην ουσία της ζωής...
Φιλάκια
@JK Skroutzakos: να είσαι καλά και εσυ και να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες.
Ο Πιλάβιος έχει τον δικό του τρόπο να μας ταρακουνάει.
Υγεία - Αγάπη - Χαρά εύχομαι.
@Μαρίνα: ψάξε τον Πιλάβιο καλή μου φίλη μα εγω τα έχω βρεί όσα λες.
Αισιοδοξία, ζωή, ελπίδα, κουράγιο, αγάπη, φιλία...
Κι όλα αυτά τα βρήκα σε μια λέξη που εκπροσωπεί μια ηρωίδα, μια δική μου ηρωίδα:
Η λέξη είναι "Μαρίνα"...
Εχεις την σκέψη μου, την έγνοια μου και την αγάπη μου.
Φιλιά πολλά
@maya: ναι, ναι ξέρω... εσυ όμως να ξέρεις πως οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τους κανόνες και πως αξίζει να το δεις.
Είναι μόλις 5 λεπτά.
Ααααχ θα ξε-χαθώ που θα πάει!
φιλάκια
ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ 2010 ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.
Τι ήταν και πάλι αυτό το δώρο από τον Κωνσταντίνο.... Εξαιρετικό!!!
ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ, ΕΡΩΤΙΚΟΣ, ΠΟΙΗΤΙΚΟΣ, ΥΓΙΗΣ και ...ΦΩΤΟ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ
:-)
Με το καλό ο νέος χρόνος
Να χαίρεσαι την πολύ όμορφη οικογένειά σου
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Έτυχε και το είδα το video λίγο πριν το κάνεις ανάρτηση Αλεξάνδρα μου .... στην αρχή ενθουσιάστηκα και σκέφτηκα να του βάλω κι εγώ link , ειναι πραγματικά πολύ καλή δουλειά και μεταφέρει ένα πολύ όμορφο, αισιόδοξο μήνυμα για όλους μας .
Όμως όσο το σκεφτόμουν όλο και ένιωθα κάπως περίεργα ...σκεφτόμουν το πως θα ένιωθε ένας πραγματικός τυφλός αν μπορούσε να το δει .... και ειδικά εδώ στο Ελλαδιστάν που θα πρέπει να παλέψεις ακόμη και για τα αυτονόητα ..είμαστε τελικά τόσο αχάριστοι που μας χρειάζεται ένας άνθρωπος που στερείται την όραση του για να μας πείσει ότι η ζωή είναι όμορφη ? ... κι έχουμε το δικαίωμα να το πούμε αυτό για λογαριασμό του ?
Μετά θυμήθηκα ένας τυφλό εκ γενετής που πέτυχε τόσα πολλά στη ζωή του ...μέχρι και κανάλι για τυφλούς μπόρεσε να δημιουργήσει στην Αμερική ...το πρώτο του βιβλίο λεγόταν " δεν χρειάζεται να είσαι τυφλός για να δεις " .... το δεύτερο "Το υπέρτατο δώρο " που γυρίστηκε και ταινία .... σκέφτηκα ότι εκείνος θα έσφιγγε το χέρι του Πιλάβιου ...για όλους μας ..
Καλή χρονιά κι από δω καλή μου φίλη ...χαίρομαι και νιώθω τόσο όμορφα και οικεία εδώ μέσα , στο υπέροχο ψηφιακό σου σπίτι ...να σαι καλά .
Φιλιά κούκλα μου !!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΕΞ
ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΙΑ????????
νανανανανανανα!!
(λεω τα καλαντα εγω τωρα! τι γιατι? οποτε θελω τα λεωω!!
να τωρα θα στα πει και η Μαγιουλιτα!!::)))
-μαζεψου!
σουρτουκι!
χχχχχχχχχχχχχχχ
φιλιαααααααα!
Καλημέρα φιλενάδα μου!
Δεν είναι πολύς καιρός που ανακάλυψα κι εγώ τον Κων/νο Πιλάβιο. Περίπου δύο αναρτήσεις μου πριν, είχα βάλει κι ένα λινκ στο "Μικρές Χαρές". Άργησα να τον "πάρω χαμπάρι" και τα είχα δει και τα δύο μαζεμένα.
Ειδικά με το "Τι είναι αυτό" θυμάμαι να τρέχουν δάκρυα από μόνα τους, αβίαστα... κι εγώ να 'χω μείνει ν' αναρωτιέμαι πόσο "μάγος" μπορεί να είναι κανείς για να καταφέρει να μου προκαλέσει κάτι τέτοιο. Και μάλιστα μέσα από τόση απλότητα, χωρίς φανφάρες εντυπωσιασμού!
Νομίζω πως στα πλαίσια των απολογισμών και των επαναπροσδιορισμών που μας πιάνουν όλους αυτές τις μέρες, ήταν η καλύτερη ανάρτηση που θα μπορούσε να γίνει, αυτά τα δύο βιντεάκια.
Εύχομαι, να καταφέρουμε να λειτουργούμε περισσότερο μέσα σ' αυτό το πνεύμα!!! Όχι μόνο για το 2010, αλλά για όλη μας τη ζωή... Κερδισμένοι θα βγούμε!
Φιλιά κι αγκαλιές, σφιχτές-σφιχτές!
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
@JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS: Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και συμπληρώνω μόνο την Χαρά και την Τύχη γιατί στους καιρούς μας την χρειαζόμαστε...
@Μαρίνα: δεν ξέρω αν κάνω την διαφορά, παίρνω πάντως την ευθύνη των επιλογών μου.
Οσο έχω φιλενάδες σαν και εσένα έχω και την ελπίδα να φωτίζει και να καίει μες την καρδιά μου.
Και μου λείπεις!!!!!
φιλιά
@Φυρδην Μίγδην: να χαίρεσαι κι εσυ την οικογένεια και μου άρεσαν πολύ οι ευχές σου.
Εστιάστηκα στο ερωτικός και προσπαθώ να τιμήσω την ευχή... χεχε
Χρόνια Καλά - Χρόνια Πολλά ! ! !
@kryos: οι προσωπικές αλλαγές και βελτιώσεις σιγά σιγά φέρνουν μεγαλύτερες κοινωνικές αλλαγές και το ξέρεις καλά αυτό.
Οταν συνειδητά σταματήσουμε να κάνουμε τους "έξυπνους" κι αφήνουμε ελεύθερα τα παρκινγκ για ανάπηρους, όταν συνειδητά δεν θα κλείνουμε τα πεζοδρόμια με τα αυτοκίνητά μας, όταν θα προσπαθήσουμε να καταλάβουμε πως είναι να είσαι τυφλός, χωρίς να χρειαστεί να γίνουμε, τότε ο πολιτισμός μας θα ανέβει ένα σκαλοπάτι.
Ως τότε να μας χαιρόμαστε.
Καλή πρόοδο έλεγαν όταν είμασταν παιδιά. Να ευχηθώ καλά μυαλά μια και μεγαλώσαμε.
Καλή χρονιά να έχουμε
με Υγεία - Αγάπη - Χαρά και αρκετή Τύχη, γιατί είπαμε στο Ελλαδιστάν είναι πολλά αφημένα στην τύχη τους...
χαίρομαι που γειτονεύουμε και που η γειτονιά μας είναι όμορφη!
Να χαίρεσαι όσους αγαπάς.
φιλιά
@Talisker: καλή μου κυνηγάω την έμπνευση και φυσικά τον χρόνο...
Μακάρι να μου λες τα κάλαντα κάθε μέρα και εγω σου υπόσχομαι πως δεν θα πω "Μας τα ΄πανε" ή "δώσαμε, καλέ δώσαμε"
Να χαίρεσαι τον άντρα σου και τα αντράκια σου!
@negma: μικρές κουκίδες χρόνου τα βιντεάκια που καταφέρνουν πράγματι να πουν τόσα πολλά και καταφέρνουν να μας εστιάσουν στα σημαντικά και πραγματικά σπουδαία.
Την παρέα σου ξέρεις πως δεν την χορταίνω κι έτσι η πρώτη μου ευχή είναι να τα πούμε από κοντά σύντομα.
Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου!!!
Αλεξάνδρα, σε επέλεξα για το ηλιόλουστο βραβείο των μπλογκς.
Θα το παραλάβεις στη χώρα του ονείρου. http://elenitheof.blogspot.com/ Εύχομαι το 2010 να κάνει τα όνειρά σου αληθινά.
@elenitheof: σε ευχαριστώ που ήμουν μες τις επιλογές σου και λυπάμαι που δεν μπόρεσα να ανταποκριθώ στην συνέχεια του παιχνιδιού.
Να ευχηθώ κι εγω το 2010 να είναι γεμάτο υγεία αγάπη και καλή τύχη γιατί στην χώρα που ζούμε την χρειαζόμαστε.
Δημοσίευση σχολίου