
* Υπάρχει μεγαλύτερη ισχύς από το να μην έχεις ανάγκη ούτε την επίθεση ούτε την άμυνα;
* "Κανείς δεν αλλάζει αν δεν μισεί εκείνο που πρέπει να αλλάξει μέσα του", μου έλεγε ένας μυαλωμένος φίλος. Να το μισεί!... Ούτε ψυχοθεραπεία, ούτε πνευματικός, ούτε ο Θεός ο ίδιος δεν μπορεί να σε βοηθήσει να γιατρευτείς αλλιώς.
* Η συστηματική αποστροφή της πραγματικότητας είναι η αρχή της ασθένειας.
* Το έχω προσέξει, όταν κάποια πρωινά βγω για ψώνια βαρύθυμη, ή έστω, βαριεστημένη, μια και μόνο συνάντηση με έναν καλό, ακόμη και άγνωστο πρόσωπο στο δρόμο με μεταμορφώνει αυτόματα. Μια ηλικιωμένη κυρία που με φωτεινή ματιά και διάχυτη ευγένεια πλησιάζει να με ρωτήσει που είναι η τάδε οδός, ο τρόπος που θα με ευχαριστήσει μετά, τα χαμόγελα που ανταλλάσσω με κάποιο περιπτερά, το γενναιόδωρο "περάστε" που μπορεί να μου γνέψει ένας οδηγός στην διασταύρωση, το να τρακάρω πεζή σε πεζοδρόμιο με άλλον πεζό και, καθώς προσπαθούμε να ξεμπλέξουμε, να κάνουμε ταυτόχρονα τα ίδια βήματα προς την ίδια μεριά, και ύστερα να βάζουμε με οικειότητα τα γέλια γι΄αυτό μας το παράξενο αδιέξοδο. Τι ωραίοι που είναι οι άνθρωποι!... Λες κι ένα θερμό ηλεκτρικό ρεύμα περνά στο κεφάλι μου και στο στέρνο και με κάνει άμεσα να δω την εικόνα της σημερινής μέρας αλλιώς. Να μετατρέψω τα μαύρα συμπεράσματά μου περί ζωής και ανθρώπου και να μ΄αρέσει που ζω. Τα όμορφα, ελάχιστα αισθήματα που εισπράττουμε από τον άλλον, στιγμιαία, μας μεταμορφώνουν. Ισως, σκέφτομαι, και κάποιος άντρας, που με κρυμμένο το όπλο προχωρά προς το έγκλημα που αποφάσισε, από ένα καλόψυχο χαμόγελο μιας γιαγιάς, όπως αυτή που σήμερα συνάντησα, να αλλάξει την απόφασή του. Η μετάγγιση των ψυχισμών κρατά μυστήρια δύναμη. Τόση που ούτε ο θάνατος την αναστέλλει.
*Μια από τις μεγαλύτερες "επεξεργασίες θλίψης" είναι να σκαλίζουμε συνεχώς τα κακά που μας έχουν κάνει ή τα καλά που δεν μας έχουν κάνει οι γύρω μας. Είναι απ΄τις πιο δημοφιλείς σκέψεις, όταν καθόμαστε μόνοι, και η οργή που σιγά σιγά ανάβουν, το σαράκι του ναρκισσιστικού παράπονου, η αρνητική ένταση και, στο τέλος, η κατάπτωση δεν έχουν τελειωμό.
* Ο συγκλονισμός της βαθύτατης ένωσης δυό πλασμάτων, γεννημένων το ένα για το άλλο κατά τρόπο μοιραίο και ανεξερεύνητο, πέφτει αβάσταχτα βαρύς με τον καιρό για τις ανθρώπινες αντοχές. Εκπαιδευμένοι οι άνθρωποι από τη γέννησή τους για τη σχετική ζωή, στα όρια ασφαλείας, στην καθησυχαστική μετριότητα, στις δεδομένες συμβάσεις, τρομοκρατούνται όταν βρεθούν να αναβαπτίζονται από το απόλυτο ενός απόλυτου έρωτα, να ξανοίγονται στο άπειρο, στην αντικοινωνική έρημο του ερωτικού δεσμού. Ούτε τη δυστυχία την υπερβολική υποφέρει ο άνθρωπος, πάντα θα αναζητά να δραπετεύει - με αλλαγές ζωής, με μεταστροφή του νου, με απωθήσεις, με ψυχοτρόπες ουσίες, ακόμη και με αμνησία, αυτό τον ακραίο αμυντικό μηχανισμό που δεν του δίνουμε την αξία που έχει όταν μιλούμε για άνοια και πρώιμο Αλτσχάιμερ -, αλλά ούτε και την υπερβολική ευτυχία αντέχει. Και η ερωτική συνάντηση δυό παθιασμένων εραστών συνιστά τούτο ακριβώς το αφόρητο: μια υπερβολική αμάθητη ευτυχία. Τόσο υπερβολική και τόσο αμάθητη που μπορεί να την μπερδέψουν με δυστυχία, να μη σιγουρεύονται δηλαδή αν καίει ή παγώνει το δέρμα τούτο το κομμάτι που βαστούν. Είναι πάγος ή αναμμένο κάρβουνο;
* Τον πρώτο καιρό οι εραστές θα είναι φτερωτοί άγγελοι ευφορίας. Θα πετούν πάνω από τους άλλους και πάνω απ΄τις πολιτείες, οικτίροντας όσους δεν έχουν την ευλογία τους, όλους τους άλλους δηλαδή. Θα βυθιστούν ο ένας στον άλλο με αγαλίαση, ίσως και με αλαζονεία. Θα αισθάνονται πως είναι οι εκλεκτοί του Θεού κι αυτό θα τους πάρει για ένα διάστημα τα μυαλά. Θα είναι δύσκολο να συναναστρέφονται τρίτους, έχουν ανάγκη την απομόνωση γιατί έχουν αναπτύξει μια διάλεκτο προσωπική, κριτήρια χίμαιρας, δεν μπορούν να εξηγήσουν, ούτε έχουν χρόνο. Αμα ζεις, δε χρειάζεσαι δικαιολογίες, ούτε να επιδεικνύεις τίποτα χρειάζεσαι, όταν αληθινά, με πληρότητα ζεις. Τι υπέροχη περιπέτεια!
* Δεν γίνεται καταπίνοντας χάπια, βάζοντας μαγικά υγρά με ενέσεις στις φλέβες σου ή καπνίζοντας στις τουαλέτες χόρτο να γλιτώσεις απ΄τον εαυτό σου. Μια τέτοια ελπίδα είναι μονάχα για κουτούς και δειλούς, τόσο δειλούς που βλακεύουν. Κι όχι μόνο γιατί σε περιμένουν οι παρενέργειες των ουσιών, αλλά και γιατί η χαλάρωση, η ευφορία, η απόδραση απ΄την αφόρητη θλίψη δε θα διαρκέσουν πολύ. Θα ξαναπέσεις σε λίγο στο πηγάδι σου. Με μεγαλύτερο ίλιγγο, που θα γυρέψει να αυξήσει το μόχθο της ζητιανιάς σου. Για αυτοεκτίμηση πια δεν μιλώ, είναι τόσο παραιτημένη και απωθημένη από πρωτόγονη ανάγκη, που φαίνεται να χάθηκε. Ελα όμως που δεν χάθηκε... Ποτέ δεν χάνεται η λαχτάρα για αξιοπρέπεια κι άμα απωθείται, κουρνιάζει θυμωμένη στον υπόνομο του ασυνείδητου και περιμένει την ώρα της, όπου θα πάρει τα πάνω της με καταστροφές ή, το πιο συχνό σ΄αυτήν την περίπτωση, με αυτοκαταστροφές.
* Το ξέρω πως η απογοήτευση δεν έχει γεύση συμπαθητική. Ομως για να απογοητευτείς σημαίνει θα πει πως γοητεύτηκες, κι είναι αυτό ήδη κέρδος, ένα υγιές δώρο. Η γοητεία έχει ρίσκο, αλλά και χωρίς γοητεία πάλι, ζαρωμένος και χλιαρός από το φόβο μιας πιθανής απογοήτευσης, η ζωή γίνεται χρονίως αντιπαθέστατη. Βαραίνει.
Δεν χρειάζεται να γράψω πως είναι ένα υπέροχο βιβλίο από την αρχή ως το τέλος του. Ηθελα μόνο να φέρω λίγη απ΄την ομορφιά του. Μάλιστα δυσκολεύτηκα πολύ να αφήσω εκτός τα υπόλοιπα κομμάτια του βιβλίου...
Και τώρα με την δεύτερη ανάγνωσή του το αγαπώ ακόμα περισσότερο. Να είσαι καλά Μάρω και να μοιράζεσαι, όπως το κάνεις τόσα χρόνια, τις σκέψεις σου, τις αγωνίες σου, τις ελπίδες σου, τα όνειρά σου, την γνώση σου. Σ ευχαριστώ!
27 σχόλια:
Τωρα το ειδα.... μισο να διαβασω το κατεβατο κι επιστρεφω :):)
Ειχα κανει κι εγω αναρτηση πριν λιγο καιρο για το βιβλιο αυτο :)
Εδω
http://katkag.blogspot.com/2009/06/blog-post_25.html
ειναι η αναρτηση που ειχα κανει για το βιβλιο αυτο
και συνεχιζω....
εχουμε σημειωσει σχεδον τα ιδια κομματια. Το 80% απο αυτα τα αποσπασματα που εβαλες τα εχω σημειωσει κι εγω :)
Υπαρχουν καποια πολυ δυνατα κομματια, οπως αυτα που μας εγραψες.
Το παρακατω χρησιμοποιω σχεδον σαν απαντηση σε οσους με ρωτανε πως εκοψα το τσιγαρο
* "Κανείς δεν αλλάζει αν δεν μισεί εκείνο που πρέπει να αλλάξει μέσα του", μου έλεγε ένας μυαλωμένος φίλος. Να το μισεί!... Ούτε ψυχοθεραπεία, ούτε πνευματικός, ούτε ο Θεός ο ίδιος δεν μπορεί να σε βοηθήσει να γιατρευτείς αλλιώς.
και γενικα με εχω βρει πολλες φορες στις σκεψεις τις Βαμβουνακης. Με χω βρει, με εχω χασει, με εχω ξαναβρει καινουρια.... και ολο αυτο το υπεροχο παιχνιδι :)
Αυτο το βιβλιο ομως με κουρασε λιγακι. Σε καποια σημεια ηταν απιστευτα περιγραφικη χωρις να καταλληγει καπου. Πραγμα που με απωθει πολυ στους συγγραφεις. Πιστευω οτι ο Ψυχογιος βασιστηκε στον Παλιατσο και την Ανιμα και στο φαντασμα της αξοδευτης αγαπης και απο απληστια την πιεσε λιγακι να γεμισει 300 σελιδες με ακομη ενα τετοιο βιβλιο. Ο χορος μεταμφιεσμενων θα ηταν υπεροχο βιβλιο αν ηταν 100-150 σελιδες το πολυ. Γι αυτο κι αν δεις στην δικη μου αναρτηση διαλεξα το συγκεκριμενο αποσπασμα που εγραψα. Νομιζω οτι η Μαρω εμεσα ειχε αναγκη να απολογηθει για κατι στο τελος αυτου του βιβλιου. Ισως να ειναι και ιδεα μου, δημιουργημα της δικης μου φαντασιας επειδη με στενοχωρησε που ειδα την Μαρω να πλατιαζει ετσι ασκοπα.
Ευχαροιστω για την ομορφη αφιερωση σου Αλεξανδρα μου. Η Μαρω Βαμβουνακη μου ανοιγει παντα καινουριους δρομους και της εχω κι εγω πολυ αδυναμια :)
Καλο απογευματακι
Καλη εβδομαδα
Καλο μηνα :)
xxxxxxxxx
Δεν είχα ιδέα για την ανάρτησή σου. Ούτε ήξερα πως το είχες διαβάσει. :-)
Η εισαγωγή της που αναφέρεται στον Κλίντ Ηστγουντ ήταν εξαιρετική και δυστυχώς δεν μπορούσα να την κόψω να την φέρω. Μάλιστα είχα κάνει με τον αδερφό μου παρόμοια κριτική στην πορεία του Κλιντ κι έτσι καταλαβαίνεις ότι ξαφνιάστηκα όμορφα όταν είδα ότι έτσι ξεκινούσε το βιβλίο.
Εχει αναφορά στην Βενετία που εντελώς πρόσφατα επισκέφτηκα και ήταν το δεύτερο σημείο που με ξάφνιασε.
Επίσης είχε μεγάλα κομμάτια που αναφερόταν στους νέους ανθρώπους που κι εκείνα δεν μπορούσα να τα κόψω.
Κάποιες επαναλήψεις μου αρέσουν. Μου υπενθυμίζουν όμορφα πράγματα.
Το ύφος της δεν με κουράζει. Είναι σαν να πίνουμε καφεδάκι μαζί.
Πάντως σε σκεφτόμουν όσο διάβαζα. Σκεφτόμουν όμως και την φίληη μου την Βίκυ και την φίλη μου την Μαρίνα. Σε διαφορετικά κομμάτια και με διαφορετικές σκέψεις.
φιλιά πολλά
καληνύχτα
Πολυαγαπημένη η Βαμβουνάκη από παλιά. Γυναικεία γραφή, ιδιαίτερη.
Χαίρομαι που σου άρεσε Αλεξάνδρα μου και στη Dee Dee.
Πολλά φιλιά κι ευχαριστούμε για τα αποσπάσματα!
@Μαριάννα παλιά αγαπημένη η Μάρω. Δεν θα μπορούσα να μην φέρω λίγα απ΄τα διαμάντια της.
πολλά φιλιά
Αυτό δεν ήταν ανάρτηση, αλλά οι δέκα εντολές remastered!
Καλή πλήν όμως ...
Καλημέρα είπα;
@dimosthenis: καλά πλην ε; μήπως αντί για ψυχίατρος έπρεπε να γίνεις διπλωμάτης;
Είμαι έτοιμή, πάντως για διπλωματικό επεισόδιο...
Θα αλλάξεις ανάρτηση;;;;;;
Καλησπέρα είπα;;;;
Φιλιά έστειλα;;;
χα !
και ήρθα για σοβαρό σχόλιο
σεβούμενη την αδυναμία σου στην βμβουνάκη
και
τι να δω ?!!!!!!!!!!!
έχει μπει ο γιατρός
και μιλάει για κατεβατό ?!!!!
ο γιατρός που κοπυπαστάρισε
όλον τον μέρφυ σε μία ανάρτηση ?!!!!
ΠΛΑΚΑ ΜΑς ΚΑΝΙΙΙΙΕΙ ?!!!!!!!
ε δεν μπορεί άνθρωπος να μείνει σοβαρός !
και καλημέρα
χχχχχχχχχχχχ
@maya: το θέμα είναι ότι άλλαξε ανάρτηση ο γιατρός και τον Μέρφυ ποτέ δεν τον βαριέσαι.
Είπαμε δεν παίρνω βιβλίο φέτος. Θα έχω να διαβάζω την ανάρτηση του Δημοσθένη.
Πολλές φορές ακόμα κι ένα copy paste δύσκολο είναι. Ειδικά αν χρειάζεσαι διακοπές...
καλημέρα
φιλιάαααααααααα
Υπάρχει μεγαλύτερη ισχύς από το να μην έχεις ανάγκη ούτε την επίθεση ούτε την άμυνα;
-Δεν υπαρχει!!!
κι αυτο δεν σημαινει σε καμια περιπτωση παραιτηση ..
καθε αλλο σημαινει πληρη
ετοιμοτητα
στο να μην σε χαλαει τιποτα ,
απο ολα οσα σε χαλαγαν γιατι απλα καταλαβες ποσο ασκοπο ειναι
Βεβαια
πρεπει να φας εν πολλοις τα μουτρα σου
(και γω ειδικα εχω στραπατσαρει κατα πολυ τη γαλλικη μου μυτη)
αλλα οταν καταληξεις
σε αυτο
και παυεις να περιμενεις
ωστε να απογοητευεσαι
παυεις να επιτιθεσαι
γιατι αδικεισαι
καταλαβαινοντας πως
ακομα κι αν σε αδικουν
σου ειναι αδιαφορο πια
αφου εσυ ξερεις πως εχεις δικιο..κι αυτο σου φτανει
και παυεις να αμυνεσαι
γιατι δεν εχεις αναγκη να πεισεις
κανεναν
-εισαι πια πραγματικα δυνατος
και απιστευτα
ε λ ε υ θ ε ρ ο ς !!!!
(α ρε Αλεξ!! α ρε Αλεξ!! τι μου κανεις:)
@Talisker: ...και πόσο δύσκολο να μην θέλεις την άμυνα και την επίθεση...
Και πόσο ώριμο να ξέρεις ακριβώς ποιός είσαι... αν και πολύ πολύ σπάνιο...
Είπαμε να πέφτεις 100 και να σηκώνεσαι 101!
"Εχεις τα χρώματα και τα πινέλα" έγραψε ο Καζαντζάκης.
Τι σου κάνω;
Φιλιά σου στέλνω!!!!
Σιγα μην το εγραψε αυτο ο Καζαντζακης!!
αυτο το χω πει χιλιαδες φορες
εγω στη Μαγια
χιλιαδες φορες εσυ σε μενα
χιλιαδες φορες η Μαγια σε σενα
κλπ κλπ
μεταξυ μας το λεμε._
οχι
αυτο ειναι δικο μας !
-δεν με νοιαζει
αυτος δεν ηξερε απο πινελα:)
επισης δεν ηξερε απο φιλια
-παρε ενα:)
Εντάξει δεν θα μας ζητήσει copyright μην ανησυχείς. Εκείνος άλλωστε δεν είχε πει και το άλλο που επέλεξε να είναι γραμμένο στον τάφο του: "Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι Ελεύθερος". Πόσο δύσκολο να το φτάσω αυτό!!!
Τεσπα. Ετοιμάζω βαλίτσες αλλά νομίζω πως έχω απογειωθεί ήδη. Κι ας φύγω με καράβι. Εγω στα σύννεφα θα είμαι!
Κι από μένα φιλιά
Πολλά! δεν μπορώ τις τσιγκουνιές.
Αν κάτι μπορείς να το κάνεις μπορείς και να το παρακάνεις!
Ήταν αυτό βιβλίο αφορμή να σταματήσω στο block σου και να διαβάσω αυτά τα κομμάτια που έγραψες..
Ένα ευχάριστο διάλυμα .
:)
" Ο ψίθυρος που ψιθυρίζεις στο υπόγειο, θα ΄ρθει η στιγμή που θα ακουστεί σαν δυνατή κραυγή στην ταράτσα."
Ξέρω ότι δυσκολεύτηκες να διαλέξεις αποσπάσματα Αλεξάνδρα μου καθώς κάθε παράγραφος κρύβει αλήθειες που θα μπορούσαν να προκαλέσουν το ενδιαφέρον σε κάθε αναγνώστη .
Η αλήθεια είναι ότι εγώ δεν τα πάω και πολύ καλά με την εγχώρια λογοτεχνία ....την Βαμβουνάκη μου την σύστησε μια κοπέλα που δούλευε σ ένα βιβλιοπωλείο και ήταν φανατική αναγνώστρια της ....μετά τις πρώτες σελίδες που διάβασα , την αγάπησα κι εγώ αμέσως .... για τον τρόπο που έχει να μην στέκει στην επιφάνεια αλλά να σηκώνει το πέπλο και να βλέπει από κάτω , σε κείνο τον πλούσιο τόπο των πολλές φορές ασυνείδητων κινήτρων που κινείται και αναπνέει η ψυχή μας .... εκεί, σε κείνο τον τόπο αποκτούν νόημα τα βήματά μας σ αυτό τον πλανήτη καθώς γίνονται εμφανή τα νήματα και οι κόμποι που θα πλέξουν το χαλί της ζωής του καθενός μας .
Χωρίς να την έχω γνωρίσει ποτέ , την θεωρώ φίλη μου .... για τον απλούστατο λόγο ότι δείχνει να είναι ένας άνθρωπος που θα σου ενέπνεε την εμπιστοσύνη για να του ανοίξεις την ψυχή σου ξέροντας ότι θα μπορέσει να σε καταλάβει .... όλη η ανθρωπότητα ελπίζει στον πολλαπλασιασμό τέτοιων ανθρώπων που δεν βιάζονται να κρίνουν αλλά γνωρίζουν , εκτιμούν και σέβονται τις πολλαπλές εκφράσεις μιας ανθρώπινης ύπαρξης .
Πέτυχες αυτό που ήθελες ...να μεταφέρεις λίγη από την ομορφιά του βιβλίου ...θα συνιστούσα κι εγώ στους επισκέπτες σου εδώ να γεμίσουν τον κόσμο τους με τέτοιου είδους βιβλία γιατί μόνο καλό μπορείς να αποκομίσεις διαβάζοντας τα .
Καλό βράδυ κούκλα μου .... να περνάς υπέροχα εκεί που βρίσκεσαι και να γυρίσεις γερή και δυνατή , γεμάτη εικόνες και αισθήσεις .
Φιλιά πολλά !!!
thalassakaifeggari: χαίρομαι που το βιβλίο της Μάρως ήταν η αφορμή για να σταματήσεις και να έχεις ένα τόσο όμορφο διάλειμα.
Πάντα μου είναι δύσκολο να επιλέξω κομμάτια από τα βιβλία της γιατί τίποτα δεν περισσεύει.
καλό βράδυ
Υγ σχολιάζω πάνω στο καράβι της επιστροφής. Μας ταξιδεύει η θάλασσα και τα αστέρια είναι τόσα πολλά μακριά από την φωτορύπανση της πόλης μου της Αθήνας.
@kryos: όπως έγραψα παραπάνω είμαι πάνω στο καράβι της επιστροφής. Να είναι καλά η τεχνολογία που μου δίνει την δυνατότητα.
Χαίρομαι που βρέθηκε η αφορμή για να συναντήσεις την Βαμβουνάκη. Ημουν κι εγω λάτρης της ξένης λογοτεχνίας και ψυχολογίας, τομέας που λατρεύω ιδιαίτερα. Οι ξένοι μου ξανα-σύστησαν αυτό που πήρε 12 χρόνια τους δασκάλους μου να μάθω να μισώ ή να αποφεύγω. Τους Ελληνες αρχαίους και νέους. Εφταιξα κι εγω που δεν είχα την ωριμότητα να κρατήσω αυτά που όφειλα...
Ηταν δύσκολο, και εσυ κατάλαβες πόσο, να μεταφέρω μόνο λίγα απ΄τα γραμμένα του βιβλίου. Ομως χαίρομαι αν πέτυχα να δώσω λίγη απ΄την ομορφιά του βιβλίου.
Φιλιά
Να χαμογελάς!!!
ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΧΘΕΣ ΓΥΡΙΣΑ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ.ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.
@Jk Skroutzakos: καλό φθινόπωρο. Ολα, εκτός των βουνών, καλά.
Χρόνος λιγοστός μα αυτό είναι παλιά ιστορία.
Καλως μας ήρθες λοιπόν!
φιλιά
αχ αυτές οι παλιές ιστορίες ...
ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ !!!
μούλειψες :))))
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
Φιλεναδίτσα μου γλυκιά,
Μόλις τακτοποίησα τα ρούχα,τις βαλίτσες και προσπαθώ να συμμαζέψω το σπίτι και να συνηδητοποιήσω πως πρέπει να πούμε...καλό φθινόπωρο!!!!!ΘΕΛΩ ΠΑΛΙ ΘΑΛΑΣΣΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!
Το ήξερα πως θα σου άρεσε το βιβλίο και για να διάβασες σε τόοοοσες μέρες θα πρέπει να το ρούφηξες ε!
Τακτοποίησε φωτογραφίες ( ξέρεις εσυ) και έρχομαι για καφεδάκι,κουβεντούλα ...
φιλάκια πολλά πολλά πολλά!!!!!!
Άννα.Κ.
Χ Ρ Ο Ν Ι Α Σ Ο Υ Π Ο Λ Λ Α !!!!
ουφ ...
:))))))))))))))
ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΌΜΑΣΤΕ
που σε χαιρόμαστε
αλλά κι άλλο
για να μην ξεχνιόμαστε πόσο μοναδική είσαι !
πολύχρωμη καλημέρα φιλενάδα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
Πέρασα για ευχές σήμερα Αλεξάνδρα μου.
Σου εύχομαι πολύχρονη, πολύχρωμη, και να βρίσκεσαι πάντοτε με ανθρώπους που "μεγαλώνουν όμορφα", όπως κάποτε είχες πει, όπως το ίδιο φαίνεται να κάνεις κι εσύ!
Το συγκεκριμένο βιβλίο δεν το έχω διαβάσει, αν και έχω διαβάσει πολύ από τη Μάρω, και δοκίμασα παρόμοια συναισθήματα με τα δικά σου. Θα είμαι τίμια, όμως, μετά τον Παλιάτσο και την Άνιμα, στο φάντασμα της αξόδευτης αγάπης, περίμενα κάτι διαφορετικό, κάτι παραπάνω, την είδα λίγο να επαναλαμβάνεται, χωρίς αυτό να σημαίνει καμία ισοπέδωση και φυσικά καμία απαξίωση. Ενα ψυχανέμισμα απλώς διαφορετικό.
Τα αποσπάσματα τα κρατώ, όπως και άλλα όμορφα ρινίσματα σοφίας που συναντώ όταν έρχομαι εδώ. Θα το διαβάσώ, λοιπον, μια που είμαι τον τελευταίο στην πλεονεκτική θέση να έχω λίγο περίσσευμα ποιοτικού χρόνου.
Και πάλι ό,τι επιθυμείς σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΚΑΙ ΚΑΛΆ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΣ!!!!:):)
που χάθηκες; γυρίζεις;:):)
@maya μου πρόλαβες. Είδες; αγχώθηκες λίγο παραπάνω μα τα κατάφερες.
Οχι ότι θα παρεξηγιόμουν αν δεν το θυμόσουν μα μου αρέσει να σε τρέχω που και που
Σε λατρεύω λέμεεεε
Αννα φιλεναδάρα μου καλως μας μαζεύτηκες.
Αχ σε μια βδομαδούλα ξανα μανα τρεχάματα: σχολεία, φροντιστήρια, κολυμβητήρια κλπ κλπ
Θα τα πούμε διεξοδικά και αναλυτικά στον καφέ!
σμουουουουουουουουτς φιλάκια
@κόκκινη ομπρέλα: σε ευχαριστώ πολύ που με θυμήθηκες ομπρελίτσα μου!
Επαναλαμβάνεται και το γράψει συχνά ότι επαναλαμβάνεται η Μάρω. Τι να πω. Μου αρέσουν οι επαναλήψεις.
Φιλάκια πολλά
Καλό μας φθινόπωρο!!!
Δημοσίευση σχολίου